This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scooter weekend duitsland 3 & 4 Oktober

Uhm waar heb je het over... tedeschi reed een (paar) jaar terug al rond een 6.20 op het SA-systeem. toen konden we ze niet bijhouden En met eigen systemen zonder reactie rijden ze tijden van 5.8 en 5.6 zonder gas en top snelheden van zon 150km/h. Tom/rene en Joel hebben het laatste jaar veel vorderingen geboekt. En tedeschi die misschien niet helemaal lekker liep op lausitz.

Bier drinken bij een tank station is ook best lachen

De grootste dronkenlap staat met het meeste bier in de hand. hahaha
[ir]http://www.mijnalbum.nl/Foto-PK7BYNDN.jpg[/ir]

Het was inderdaad een geweldig weekend. erg genoten met alle Nederlanders die er waren. En een geweldige tijd neergezet van 6.24.

De drank viel na zo'n lange reis en hard werken om zo'n tijd neer te zetten heel erg goed. Alleen Wieger had de volgende dag iets wat problemen ermee.... haha

Het rijden voor 1500 KM was het zeker wel waard. we konden de gehele dag erg veel sprinten, en lekker sleutelen in de gehuurde pitbox. en van het mooie uitzicht genieten van de sprintbaan.

Zeer coole creaties gezien van de italiaanse sprinters en de zeer snelle duitse 2 cilinder bewonderd.

DUS KORTOM,
Iedereen die er NIET was heeft zeker wat gemist.

Het was een super tof weekend, zo mogen er van mij meer komen. Het was een gezellig groepje waar we mee in duitsland waren. Veel leuke tijden gereden, waar de italianen van stonden te kijken. De baan was echt perfect, goed breed, geen hobbeltje of kuiltje te bekennen. Je kon zoveel sprinten als je wou, de rij was nooit langer als 5 sprinters. Ik heb iig geen spijt van dat we er 1600km voor hebben moeten rijden.

Wat een baan :~

Heeft iemand deze zip soms zien knallen? Ben wel benieuwd naar zijn tijd...

Greets Robby

Ik heb deze niet zien rijden, waar wij aan het sprinten waren was het zoiezo niet zo druk. het schijnt dat er nog een gratis sprint was (heb ik gehoord weet ik niet zeker) daar reden er denk ik meer, waar wij reden waren het voornamelijk frames en van die vespa's.

Beetje op je teentjes getrapt?

Er staat toch dat ik het ook appart vond dat de italianen niet zo snel waren als voorheen!

Gewoon een nette prestatie uit nederland.

Zeker nette prestatie vanuit NL. Maar misschien wou het bij Tedeschi niet helemaal lukken, wie weet is die Zaterdag middag nog onder de 6 gegaan

[ir]http://www.scootertuning.de/gallery/displayimage.php?imageid=67640&original=1[/ir]

ook wel een gaaf ding