This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scooter weekend duitsland 3 & 4 Oktober

Ja, iedereen bedankt voor dit gezellige weekend. Was weer een goede groep bij elkaar Iedereen tot volgend jaar, dus ook Joël en Dennis

Nette tijden inderdaad gereden door iedereen. Baan ziet er proffesioneel uit ook.

Dus als het goed begrijp is de 6,17 er nog niet aan?

Weekend was top! Erg degelijk dat we die pitbox konden huren en daarvandaan gewoon uitkeken op de sprintbaan, dus geen lange einden lopen met sprinters en spullen. Zaterdagavond erg gezellig gehad met elkaar en zondag ochtend weer een beetje gaar aan het ontbijt... En daarna weer terug naar het circuit. Als deze sprint er volgend jaar weer is ben ik er zeker weer bij!

Top dat Sander nog de 6.24 heeft gereden en Vas zn frame liep ook lekker, heb er zelf ook nog 2 runs op gereden en 1 tijd neergezet waar ik erg blij mee ben. De Nederlanders kunnen de Italianen nu toch wel aardig bijhouden.

Locatie was geweldig maar ja het blijft een Duitse organisatie waardoor er soms echt veel onduidelijk is, maar goed dit wisten we van tevoren en het is allemaal goed verlopen. Iedereen bedankt voor dit gezellige weekend!

Hier mijn foto's:

http://www.mijnalbum.nl/Album-8NZW8VEG-Foto's-in-Molenaarsgraaf-Foto's-van-Sport.html

5 keer gereden, 4 keer vast gelopen. Denk wel dat ik het record nu heb

Nee Duitsland ging voor mij niet heel lekker. Donderdag nog getest en niks aan de hand en vrijdag is ie 3x kapot gelopen. Constant de benzine sproeier verstopt, zelf na het hele systeem door gespoten te hebben met schone benzine. Zaterdag heeft Vasco hem nog een keer kapot gedraaid, ben ik gelukkig niet de enige die dingen sloopt.

De vrijdag avond was wel zeer geslaagd. Wieger die vroeg wanneer de vrouw van de receptie afgewerkt was, foute vrouwen in die plaatselijke discotheek, Vas die om 4 de hotel telefoon belt waarom wij een schoenpoets machine voor de deur hebben, in het Duits en zaterdag een lekkere kater

Wat gemist dus, jammer !!

Goeie prestaties neergezet jongens

Volgend jaar zijn wij er iig 100% zeker bij als ik dit zo allemaal zie, top!

volgend jaar de nederlanders boven de italianen ?

op de filmpjes hoor je ook best wel weerkaatsing van het geluid van de sprinters geloof ik, moet erg nice zijn om te horen daar :W

Ja, waarom niet? En hij is niet de grootste baas zover ik weet. Dat is Tedeschi die op de vorige foto op de achtergrond staat.

En dan nog wat viel er te zien bij ons? Alleen maar leuk dat die mensen ook intresses in de Nederlandse machines hadden.

Inderdaad, hij had interesse in het nieuwe draaibare inlaatsetje dat joel heeft gemaakt. hij wou hier mee testen etc. Hij is van Team Evospeed btw

Oh ok, die zaten bij ons in het hotel toch? Wel vet dat ze hem willen testen En inderdaad alleen maar leuk dat ze intresse tonen. We hebben nu laten zien dat we op het zelfde niveau zitten.

ik had de gezichten van die italianen wel willen zien als fouad er ook was geweest met 70 cc en weer een 6,3 rijden ofzo
maarja als het volgendjaar weer is dan gaan wij mischien ook wel
want het zag er wel heel mooi uit

groetjes arthur en jeroen

super vette prestatie heren, toch maar zorgen dat we volgend jaar weer die kant op gaan. Ook heerlijk dat de italianen niet zo snel waren als voorheen en wij als nederlanders mooi mee konden komen met hun.

Met wat voor n banden reden die italianen eigelijk?

met sava slickjes
[ir]http://www.scootertuning.de/attachments/stage6-development/18621d1222628270-stage6-r-t-getriebedeckel-img_2567.jpg[/ir]