Scooter valt na elke hobbel even uit.

Jonkislayer

New Member
Hallo allemaal,

Ik zit met een dillema. Ik heb een Senzo rivalux, euro 5 uit 2023 met een GY6 motor de scooter rijdt 45 km/h. Ik reed door een kleine plasje met mijn scooter. Toen viel de scooter uit en starte de scooter niet meer. Na twee dagen deed de scooter het weer. Alleen na elke hobbel/drempel valt de motor uit tot ik ongveer 5 km/h rij en dan kan ik volgas tot de volgende hobbel/drempel.

Ik heb de accu opgeladen en een andere accu geprobeerd. Ik heb de bougie vervangen alleen blijft het probleem het zelfde.

Ik heb een afspraak staan voor over 2 weken, maar het zou fijn zijn als ik het voor die tijd kan oplossen. Dit bespaard mij tijd, moeite en geld.

Gr,
 
Advertisement - register to remove this

Zou ook de bougiekabel controleren. Deze krijgt samen met het blok beweging bij hobbels. Ook kan het zijn dat je pakking van de inlaat gaar is of het spruitstuk niet goed aansluit. Maar dan verwacht ik meer licht kort inhouden.
 
Zodra jij zelf aan dat ding gaat sleutelen, en hun zien dat een keer bij service, vervalt je complete garantie.
Maar hij kan wel even kijken of er zo iets te zien is.
Een bougiekabel die niet goed zit, de bougiedop.
En de stekkers.
Komt er straks een monteur, drukt een stekker aan en dat was het.
 
Maar hij kan wel even kijken of er zo iets te zien is.
Een bougiekabel die niet goed zit, de bougiedop.
En de stekkers.
Komt er straks een monteur, drukt een stekker aan en dat was het.
Tja daar heb je ook gelijk in.
stel het connectortje is kapot of iets dergelijks, zou ik hem niet zelf vervangen ivm je garantie.
 
Tja daar heb je ook gelijk in.
stel het connectortje is kapot of iets dergelijks, zou ik hem niet zelf vervangen ivm je garantie.
Hij zegt dat hij uitvalt na door een plas gereden te zijn, dus eens kijken waar dat spatwater terecht komt.
Zal van het achterwiel afkomen.
Eens onder de buddy kijken en de boel schoon en droog maken.
 
Back
Top