Ik heb vorige week een warmloper gekregen met de aerox. Nu heb ik een andere cilinder erop gezet en een 17,5mm carburateur. De scooter start alleen met remreiniger. En om de scooter te laten lopen moet ik ietsjes gasgeven. Teveel gas valt i uit, warm laten draaien heeft geen zin doet precies het zelfde. Wat zou dit zijn?

Kapotte krukas of ergens valse lucht.

Als ik remreiniger spuit op de cilinder gaat de scooter wel anders in toeren. Heb weer nieuwe pakking set er in gedaan weer teruggeplaatst en doet het nu wel minder dan eerst maar je hoort het nog wel.

Wie kan mij helpen met dit probleem wil het zelf oplossen!
 
Advertisement - register to remove this

Een 17.5 mm carbarateur zegt niet veel tegenwoordig met vele Chinese clones van de Dellorto Phva in allerlei afmetingen.
Als het een originele Dellorto Phva 17.5 mm is zou ik zeggen zet de luchtschroef 1.5 slag open en de gasnaald op de middelste stand .
Heb je de membraanplaatjes al bekeken? Die kunnen ook iets beschadigen bij warmlopers.
 
Een 17.5 mm carbarateur zegt niet veel tegenwoordig met vele Chinese clones van de Dellorto Phva in allerlei afmetingen.
Als het een originele Dellorto Phva 17.5 mm is zou ik zeggen zet de luchtschroef 1.5 slag open en de gasnaald op de middelste stand .
Heb je de membraanplaatjes al bekeken? Die kunnen ook iets beschadigen bij warmlopers.
Ik heb een 17,5 mezoly niet de beste maar voor de warmloper deed I het. Membraanplaatjes bekeken en met zaklamp er door heen gekeken maar het licht gaat er niet door heen. Dus die zijn goed?
 
Een 17.5 mm carbarateur zegt niet veel tegenwoordig met vele Chinese clones van de Dellorto Phva in allerlei afmetingen.
Als het een originele Dellorto Phva 17.5 mm is zou ik zeggen zet de luchtschroef 1.5 slag open en de gasnaald op de middelste stand .
Heb je de membraanplaatjes al bekeken? Die kunnen ook iets beschadigen bij warmlopers.
Ik lees nu ook ergens online dat het misschien aan de zuiger veren ligt. De ene is wel groter dan de ander zou dat het probleem zijn?
 
De zuigerveren zijn allebei even groot , dat zou je bij montage al moeten zien.
De veren moeten namelijk precies in de zuigerveerslotjes vallen dus als er 1 te kort is merk je dat direct.
 
De zuigerveren zijn allebei even groot , dat zou je bij montage al moeten zien.
De veren moeten namelijk precies in de zuigerveerslotjes vallen dus als er 1 te kort is merk je dat direct.
De ene zit er perfect in zonder in te drukken en de andere moet je heel erg indrukken weet niet of dat een probleem is.
 
Ik heb vorige week een warmloper gekregen met de aerox. Nu heb ik een andere cilinder erop gezet en een 17,5mm carburateur. De scooter start alleen met remreiniger. En om de scooter te laten lopen moet ik ietsjes gasgeven. Teveel gas valt i uit, warm laten draaien heeft geen zin doet precies het zelfde. Wat zou dit zijn?

Kapotte krukas of ergens valse lucht.

Als ik remreiniger spuit op de cilinder gaat de scooter wel anders in toeren. Heb weer nieuwe pakking set er in gedaan weer teruggeplaatst en doet het nu wel minder dan eerst maar je hoort het nog wel.

Wie kan mij helpen met dit probleem wil het zelf oplossen!
Hebje het probleem al gevonden? Heb Namenlijk zo'n verhaal als jij.
 
Back
Top