This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scooter start zonder sleutel

Rikkademous

Status Reïntegreerd
hoi, ik heb een scooter overgekocht en die start sinds kort zonder dat er een sleutel in het contact hoeft. Ook doen de knipperlichten en toeter het niet. Kan dit een accu probleem zijn of zitten er stekkers los die vast moeten zitten? Ik heb al gekeken onder me voorkap maar alles zat vast.

bvd

melf #50 said:
of het contactslot is kapot of er zit een stekker los of een draadje

Laatste lijkt mij. Contact slot kan in princiepe wel kapot gaan maar niet dat je dan zonder sleutel kan starten. Anders had je de sleutel er ook niet meer uitgekregen. Heb zelf ook kapot contact gehad op mijn dragster (grapje van 90 euro)

JBB said:
Laatste lijkt mij. Contact slot kan in princiepe wel kapot gaan maar niet dat je dan zonder sleutel kan starten. Anders had je de sleutel er ook niet meer uitgekregen. Heb zelf ook kapot contact gehad op mijn dragster (grapje van 90 euro)

dat kan zeker , ik heb dat vaker meegemaakt , vaak is er dan een onderdeel kapot geknapt binnenin ,meestal een nokje die het contactslot verbindt met de schakelaar achterop , dan is de sleutel en slot nog prima..