Scooter start slecht (koud) en hapert met wegrijden.

IlseMarye

New Member
Hoihoi,

Zoals jullie al hebben gezien start mijn scooter (btc riva) ineens slecht. Met een koude motor vooral. Ik hoor wel wat maar op het moment dat ik gas bijgeef valt die uit. Ik moet dan flink kickstarten en dan na een tijdje gaat die pas aan. Vervolgens met wegrijden hapert die ook. Geef bijna vol gas en valt ineens bijna helemaal stil. Een paar weken geleden een grote beurt gehad. Dus inprincipe zou alles goed moeten zijn. Na de grote beurt heb ik het alarm terug geplaatst. Alleen had ik ook toen al vrij snel een probleem met starten. Hetzelfde qua starten maar niet het haperende rijden. Dat alarm weer losgehaals, en toen was het probleem opgelost. Maar nu 2/3 weken later dus weer.. is het dan een accu probleem? Of iets anders. Staat nog geen 3000 km op de teller, maar scooter komt uit 2019. Overgekocht van iemand waar die veel heeft stilgestaan. Ik heb een druppellader erbij. En hier al een keer op aangesloten. De accu laten opladen toen leek het starten geen probleem, maar later die dag weer wel.. wie heeft een idee. Of iemand omgeving Hilversum die er naar wilt kijken? De gast die het normaal doet heeft aankomende weken geen tijd..
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top