Kymco scooter start slecht en valt uit

armooknol

Member
beste scooter deskundige , hier ben ik weer met een probleem. Mijn vriend zijn dcooter is kapot maar we weten niet door wat. Hij vertelde mij dat hij net bij een tankstation was aangekomen want hij had geen benzine meer had, nadat hij de tank helemaal opvulde begin de scooter raar te doen. Die ging heel moeilijk aan en wanneer hij reedt viel die uit. Zouden jullie muj aub kunnen helpen foto van descooter staat erbij en van de binnenkant oook,, kan het dat die draadje dienaar de carburateur moet los is??
 

Attachments

  • 6B1A9099-635E-403D-A501-A182B700E63F.jpeg
    6B1A9099-635E-403D-A501-A182B700E63F.jpeg
    534.3 KB · Views: 25
  • 43AD08D9-F8B3-4CFF-AD91-5537EBB6B9CD.jpeg
    43AD08D9-F8B3-4CFF-AD91-5537EBB6B9CD.jpeg
    266.5 KB · Views: 26
Advertisement - register to remove this

de scooter start met moeite en wanneer die aan staat valt hij weer uit na 3 seconden, ookal blijf je gasgeven die valt uit ( voelt alsof het al zijn vermogen verliest.) kunt u iets met dit informatie?
Waar bevindt de kleppendeksel?
En alv bedankt
 
De kleppen deksel zit boven op de cilinderkop , boven de bougie , zit met 4 boutjes vast . ( 2e foto) Ik zie daar rechts van de bougie een losse aansluiting , dit is de carter ontluchting , en daar hoort een slang op te zitten die meestal naar je lucht filter loopt. In ieder geval moet daar iets op .
Maar wanneer heeft de scooter het laatst een service beurt gehad ? Begin anders daar eens mee inclusief het reinigen van de carburateur en vervangen van de benzine filter(s). Vergeet ook niet de kleppen te (laten) stellen.
 
Back
Top