This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scooter sprint racing the; the Italian way

volgens mij was dat de snelste tijd van 180cc met nos.

snelste tijd van hun 80cc sprintframes zitten ook ergens in de 6 (wel stuk lager dan hier moet ik zeggen )

EGT said:
Hier is het toch inclusief reactietijd...
Niet echt eerlijk vergelijken dan..

Minimaal een halve seconde erbij inderdaad.

Ga er maar vanuit dat wij het hier ook echt niet gek doen.

Weet iemand de tijden van die tedeshi sprinter en de SA sprinter op de SA meeting? Volgens mij scheelde dat niet veel...

ErwinB said:
Wij rijden met st.net systeem toch ook allemaal onder de 5 sec.
Geen appels met peren vergelijken!

Maar dat is geen correcte meting, dat is een ander verhaal.

@ italiaans forum al gelezen dat een mina framepje 6.9 heeft gereden (incl. reactietijd)

Net als van schie dus

Maar, je weet niet of dat, met of zonder reactie tijd is. Ik weet van die 6.9 dat het MET is

Enrico@Sprinter said:
Daar meten ze voor zover ik weet idd zonder reactietijd.. Tel er dus nog meer min. een halve seconde bij op

zal ook wel weer meevallen hoor... als je kijkt hoe bv van schie weg knalt.

neem nou die ene foto waar van schie al weg was toen het gele licht nog brandde ! dan loopt de tijd nog niet eens he

en zo zijn er heus nog wel meer die ECHT snel weg zijn

Vet die mina 2f4r-:-

Wat ik me afvraag is waarom ik bij heel veel van die sprinters allemaal zo'n plaat op hun rotor zie zitten. Misschien is het dus wel helemaal niet het beste om je krukas zo ligt mogelijk te maken
Weet iemand misschien de exacte reden hiervan?

Deze scooters hebben genoeg vermogen omdat heel makkelijk rond te krijgen.Ik denk dat die plaat erop zit zodat ze op hogere snelheid(die deze zeker halen)minder last hebben van luchtweerstand,want met een lichtere rotor valt die op die snelheden die hun halen makkelijker terug