This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scooter Sprint Drachten 8 juli

Oh neej woon nu in oosterwolde haha 8P. Maar men pa woont nog in dr88. Maar ga er wel ff heen, is niet zo heel ver rijden dicht bij huis. Dus fijn op de scooter ff heen. Vorig jaar gemist 8P

Mitch said:
Grote jongen...

Ik ben niet aanwezig, vind 100meter te kort en voor een sprint van 3 uur ga ik niet 5h in de auto zitten

Inderdaad en ook nog eens een beste jongen :W

Waha
Ik hoop iig dat dit weer een lekker besloten meeting wordt, lekker knallen zonder geauwehoer en als je terug komt van je sprint, dat je dan direct weer kan is :W

ik heb trouwens nog een filmpje van vorig jaar, toen de viper van manta niet meer wou op de bank

jasper

rjtuning.tk said:
ik heb trouwens nog een filmpje van vorig jaar, toen de viper van manta niet meer wou op de bank

jasper

He he scheld mijn max biaggi niet uit voor een viper he :+

Was wel komisch opzich, iedereen dacht dat ie kapot liep, maar was gewoon de killswitch

ik zal wel weer met de lichtjes boom komen en de keuring verzorgen net als vorig jaar:7

ik igg geval aanwezig hoop dat jurjen ook meegaat als die ze scooter maar es een keer terug krijgt :X

Manta said:
He he scheld mijn max biaggi niet uit voor een viper he :+

Was wel komisch opzich, iedereen dacht dat ie kapot liep, maar was gewoon de killswitch

zal het niet meer doen:+