Scooter rijd halfgas perfect en harder dan volgas maar bougie is zwart

Enzo1029

Member
Ik heb een vivscity en hij liep halfgas heel beroerd toen heb ik er een dikkere gasnaad erin gedaan en nu rijd hij halfgas naar de top en op volgas is de gas reactie na een bocht is slechter, het duurt dan langer voordat hij op toeren komt.
Maar halfgas wel beter.

Toen dacht ik mischien dat hij te rijk liep en de bougie was een beetje zwart, toen heb ik een kleinere sproeier erin gedaan. En nu is Me bougie is grijzig maar hij rijd niet echt anders
Post automatically merged:

Ik heb een vivscity en hij liep halfgas heel beroerd toen heb ik er een dikkere gasnaad erin gedaan en nu rijd hij halfgas naar de top en op volgas is de gas reactie na een bocht is slechter, het duurt dan langer voordat hij op toeren komt.
Maar halfgas wel beter.

Toen dacht ik mischien dat hij te rijk liep en de bougie was een beetje zwart, toen heb ik een kleinere sproeier erin gedaan. En nu is Me bougie is grijzig maar hij rijd niet echt anders
Het is een 70cc airsall, Ik heb er nu een sproeier 86 in eerst 90 toen 88 en nu 86
Post automatically merged:

Ik heb een vivscity en hij liep halfgas heel beroerd toen heb ik er een dikkere gasnaad erin gedaan en nu rijd hij halfgas naar de top en op volgas is de gas reactie na een bocht is slechter, het duurt dan langer voordat hij op toeren komt.
Maar halfgas wel beter.

Toen dacht ik mischien dat hij te rijk liep en de bougie was een beetje zwart, toen heb ik een kleinere sproeier erin gedaan. En nu is Me bougie is grijzig maar hij rijd niet echt anders
Post automatically merged:


Het is een 70cc airsall, Ik heb er nu een sproeier 86 in eerst 90 toen 88 en nu 86
Ook doet hij bwaap als ik ineen keer volgas doe van stil stand
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

powerfilter sowieso niet erg slim,
heb je nog de originel gurtner carb of een imitatie, die later zich al niet lekker afstellen.
en het word lastiger met een 70cc.
standaard kop raad ik zelf niet aan, ik vond die van mij destijds daar niet lekker op draaien.
heb na 3 weken de cilinder weer weg gedaan.

voor de rest je setup.
wat voor rollen trekveren en drukveer gebruik je.
is alles nog fris of al oud?

bassis onderhoud en kennis geven van je setup compleet scheelt een bult tijd.
en bij sommige members ook irritatie.
je moet zo veel vragen stellen voor je tot misschien een simpele oplossing komt.
 
Back
Top