Scooter rijd pas weg na hoge toeren

Sjakieee

Member
Ik heb een vivacity 2t uit 2007 maar als ik wil wegrijden uit stilstand duurt het 1-2 seconden voordat ik vooruit kom na veel toeren. Daarna trekt hij wel snel op. Als ik rij en gas geef nadat ik gas los heb gelaten trekt hij ook prima weg
Iemand een idee?
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb een vivacity 2t uit 2007 maar als ik wil wegrijden uit stilstand duurt het 1-2 seconden voordat ik vooruit kom na veel toeren. Daarna trekt hij wel snel op. Als ik rij en gas geef nadat ik gas los heb gelaten trekt hij ook prima weg
Iemand een idee?
Ook wat @Sparky zei ik zou even je trekveren en je koppeling controleren. Ik weet ook niet of er een aftermarket uitlaat op zit anders zou het kunnen zijn dat het een hoogtoerige uitlaat is.
 
Te strakke trekveren misschien of koppelingsschoenen versleten/verglaasd?

Welke trekveren zitten erin?
Ik weet niet wat voor trekveren erin zitten maar dit probleem is ineens op komen zetten dus ik denk dat het slijtage is
Post automatically merged:

Ook wat @Sparky zei ik zou even je trekveren en je koppeling controleren. Ik weet ook niet of er een aftermarket uitlaat op zit anders zou het kunnen zijn dat het een hoogtoerige uitlaat is.
Hoe zie ik of de koppeling versleten is? De uitlaat is std maar prop is eruit
 
Ik heb een vivacity 2t uit 2007 maar als ik wil wegrijden uit stilstand duurt het 1-2 seconden voordat ik vooruit kom na veel toeren. Daarna trekt hij wel snel op. Als ik rij en gas geef nadat ik gas los heb gelaten trekt hij ook prima weg
Iemand een idee?
Kunnen je trekveren zijn. Die zijn miss iets te straks. Dus je kunt lichtere proberen. Maar in iedergeval geen probleem om zorgen over te maken.
 
Back
Top