Scooter meeting Ter-Aar 3

Advertisement - register to remove this

Ik kom als ik het niet vergeet ook wel ff checken. Niet dat ik er veel van verwacht want ik hoorde dat er de vorige keer niet zoveel pk's aanwezig waren en ook niet zoveel peeps.
 
de 1e en de 2e meeting was er geen politie te bekennen... er gingen wel verhalen rond maar dat was allemaal gelul, deze x komen er cker meer scooters met een beetje pk's, de roodwitte hebo NRG is weer getuned... en komt deze meeting weer... die blaast nu ckers hard :) oja en ik kom deze x niet op me crosspuch... maar op me scooter hehe
 
Originally posted by eriksanders
de 1e en de 2e meeting was er geen politie te bekennen... er gingen wel verhalen rond maar dat was allemaal gelul, deze x komen er cker meer scooters met een beetje pk's, de roodwitte hebo NRG is weer getuned... en komt deze meeting weer... die blaast nu ckers hard :) oja en ik kom deze x niet op me crosspuch... maar op me scooter hehe
ik hoop het, in bodegraven ging ie voor geen meter... ook niet met 50kg ventje erop :p
ik twijfel nog of ik met scooter kom...
als we komen, komen we waarschijnlijk met vrij veel leuk spul.
 
Last edited:
Originally posted by aerox-evo70
ik hoop het, in bodegraven ging ie voor geen meter... ook niet met 50kg ventje erop :p
ik twijfel nog of ik met scooter kom...
als we komen, komen we waarschijnlijk met vrij veel leuk spul.

ik hoop het ook .....

greetzzz
 
Originally posted by Jacco
Zal ik anders ff een gesprekje met de cops gaan hebben?

(Tis maar een voorstel ;))

Ik (SCHIJN) ze te kennen ;)

Hmm graag, iedereen houdt wel van zekerheid van een goeie meeting lijkt me. :)
 
Back
Top