Scooter laten spuiten...maar waar?

Stevie

grmblfffsss
Ik ga binnenkort me scooter opnieuw laten spuiten.
Maar dat wil ik wel zo voordelig mogelijk laten doen :).

Ik weet echt nergens een spuitbedrijf in Friesland...heb me er ook nog nooit in verdiept. Maar misschien heeft iemand hier op het forum een keer ze scooter laten spuiten ergens in de regio Friesland...Of misschien weet iemand waar ze een beetje kunnen spuiten voor een mooi prijsje...Ik zou graag het adresje willen weten en hun prijsjes...

Ik wil alle kappen + velgen laten spuiten in 2 diverse kleuren.
Het gaat over een Malaguti Firefox F15...

Alvast bedankt :)
 
Advertisement - register to remove this

weagon (oid) in wommels schijnt niet zo duur te zijn. Schadeherstelbedrijven moet je iig niet heengaan. (ik heb een keer 1 kap voor 150 gulden bij sluyter laten spuiten). maar hier is het algemene coat en spuit topic voor... (wat helaas niet zo goed loopt)
 
misschien kan je je kappen laten spuiten bij vrienden van mn broer, waar ik mijn ook laat spuiten. krijg ik nog meer korting :), hebben we er allebei voordeel van. Maar das alleen wel in Hoofddorp ( bij Amsterdam )
 
in stiens zit een bedrijf "total car refinisch" en die schijnt goedkoop te spuiten. al helemaal als je zelf schuurt en primert

Anton Hoekstra Total Car Refinish
Seeduker 9
9051VB Stiens
Tel :
058 2575856

Email : totalcarrefinish@uwnet.nl
Rubriek : Autoschade- herstelbedrijven


Informatie:
Autoschade
Car-cleaning
Ruit-service
 
ik heb mijn scooter bij een man in harlingen laten spuiten, hij heeft niet een spuitbedrijf maar doet dit gewoon via via zeg maar. hij is nu trouwens ook bezig met vrachtwagens.
ik heb mijn kappen laten spuiten in antresiet grijs metallic met zilverwit metallic en toen kwam in op 275 euro dus dat valt erg mee.
als je zijn tel wilt hebben moet je me maar ff een pm'etje sturen.
 
uh wacht ff die gast waar ik het over had is geen eigenspuit bedrijf ofzo hehe, maar ik zal ff kijken wat hij er ook alweer voor vroeg en wanneer ie tijd/zin heeft etc.

en btw. ik ga mijn kappen nog niet binnenkort laten spuiten pas over een maandje ofzo
 
Originally posted by SRurbanKID
uh wacht ff die gast waar ik het over had is geen eigenspuit bedrijf ofzo hehe, maar ik zal ff kijken wat hij er ook alweer voor vroeg en wanneer ie tijd/zin heeft etc.

en btw. ik ga mijn kappen nog niet binnenkort laten spuiten pas over een maandje ofzo

Ik ben ook pas van plan om ze over een dikke maand te laten spuiten...heb nu geld er niet voor...Wordt denk ik pas eind april ofzo....

Maareh, Amsterdam is erg ver weg...Ik woon vlakbij Leeuwarden...dus dat wordt hem toch niet...sorry
 
Back
Top