Scooter laten spuiten? + stuur vraagje

Bert

Sr. lid
y0,

Ik kan nu goedkoop me scooter prof. laten spuiten. (niet dat jullie dat iets boeid :p) mjah ik zit echt te twijfelen over de kleur.
Voor jullie misschien loos maar voor mij boeid het wel.
dus als jullie goeie ideen hebben kom maar op!

Btw nog ff een extra vraag (anders moet ik 2 threads maken)

Ik heb dus een ongeluk gehad en nu is mijn stuurpen waar dus je stuur op moet een stukje "uitgesleten". Als ik stuur heb ik dus een beetje speling op mijn stuur. Is het mogelijk dat ik de stuurpen bijvoorbeeld 2 cm afzaag en weer nieuwe gleufjes maak?

alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Niet egt de bedoeling om hier dat neer te zetten denk k... :rolleyes:
kan denk k beter naar SA...

maarja idee van kleuren kan je zelf t best op doen, omdat jij toch het best weet welke kleuren jij mooi vind...
In Gc zie je ergens als topic: Aerox Painter, daar staat een link in, daar kan je mooi beetjuh experimenteren met kleuren...

is het je originele stuur?? issie nog wel helemaal recht? want dan denk k dat ie iets krom is dan onstaat bij het stuur iet speling...
 
Hmmz sorry als ie hier verkeerd staat...
Ik ben onderuit gevallen met mijn TNT stuur en heb orgi nog liggen en die is wel 100% recht..

Maar jah als jullie vette kleuren combo hebben dan hoor ik het wel...als jullie er tenminste tijd/zin voor hebben...ik zie dan wel of ik het mooi vind :D

maar cirox denk je dat het wel lukt met orgi stuur?

thnx!
 
Ach jah laat em denken dat hij grappig is...

rombout is goed als je tijd hebt...ik kan vanavond niet dan moet ik trainen...morgen ook niet dan ga ik naar utrecht. Dus uhm hebbie zondag tijd ofzo?

@ cirox

met me ori stuur heb ik ook speling...het komt omdat dat horizontale balkje dat in je stuur zit wat in die gleufjes moet zodat hij vast zit niet helemaal meer goed aansluit omdat die gleufjes een halve cm groter zijn geworden....dus dan heb ik nog steeds speling ik zat dus te denken om het af te zagen 1/2 cm zodat ik daar onder weer nieuwe gleufjes kan maken?


-zorry voor me kut zin opbouw-

maar jah rombout ik heb me telefoon niet bij me...dus ik bel je vanavond wel ff na training ofzo...als je tijd hebt kan je ms wel ff voor training langs komen ik ga om 8 uur trainen dus als je om 6 half 7 langs komen...kunne we bij mij frituren:p me = home alone!
 
Back
Top