Scooter laten afstellen

Djdennis91

Well-Known Member
Ik heb pas geleden mijn scooter laten afstellen qua optrekken bij de dealer bij mij in de buurt. Ik had last van een soort dood punt, en dat hij niet meer egaal doortrok. Het verschil tussen koud en warm was ook te groot.
Ze hebben de rolletjes en trekveertjes vervangen.
rolletjes 5,5 ingegaan, en de trekveertjes weet ik niet precies.
Hij reed weer perfect.
Nu 2 weken later heb ik weer precies hetzelfde probleem.
Heb ik zelf wat fout gedaan of weten jullie waar het anders aan kan liggen?
M.V.G Dennis Jonkman
 
Advertisement - register to remove this

Terug gaan naar de dealer?
Als hij zegt dat hij 'm 'gemaakt' heeft dan ligt het probleem dus bij hem..

In eerste instantie was ik sowieso NOOIT naar een dealer gegaan, aangezien deze meestal niet eens kunnen afstellen...
Beter laat je hem afstellen door een erkende 'tuner' oid, zoals Xsh / twins / epc etc.. Alleen weet ik niet of dit bij alle mogelijk is...

Of je probeert het natuurlijk zelf, dat is nog goedkoper tenzij je er zelf niks van snapt :)
 
Klopt, maar ik wist niet precies hoe en wat ik moest kopen dan enz. dus ik denk laat ik het bij de dealer doen. Ongeveer uurtje werk dacht ik.
Maar is anderhalf uur voor hun.
80.40 kwijt.
Maar ik ga idd terug.
Maar is niet dat ik wat verkeerd zou kunnen hebben gedaan ofzo? datie daarom niet meer goed doet.
Ik vind het ook zo gek datie het zomaar opeens weer slechter doet.
 
Als jij zelf niks hebt verandert kan dit vrijwel onmogelijk aan jou liggen, aangezien je zelf zegt dat de dealer hem heeft 'afgesteld' en dan hoort het gewoon ook niet binnen de korste keren weer kapot te lopen..
Probleem ligt imo eerder bij de afstelkunsten van de dealer en dat zegt lijkt mij al genoeg ;)
 
Back
Top