Scooter knalt hapert.

Ceejayb

New Member
Hoi,

Na mijn ontsteking verwisseld te hebben en alle andere mogelijkheden aangepakt te hebben die het konden zijn, ben ik weer radeloos. Ik had de ontsteking spoel vervangen en hij deed het 2 dagen goed! Helaas was vandaag weer zo ver, knallen en haperen tot stotteren en uitvallen aan toe. Dit duurde even en na een kwartier ofzo kon ik weer rijden, nergens last van. Eenmaal thuis even gezeten en weer geprobeerd. Toen deed die meteen weer raar. Kan ik hier ergens een video uploaden zodat jullie het horen?

Piaggio zip
4t
Brom
50cc
Alleen vario ring er uit
Jamarcol uitlaat


Wat heb ik al gedaan zelf:
Nieuwe cdi
Nieuwe bougie + kabel + dop
Kabelboom na gelopen en geen schade
Nieuw lucht filter
Carb schoongemaakt (sproeier 78)
benzine kraan vervangen
Slangetjes na gekeken + vervangen
Accu laatst opgeladen
Kleppen gesteld
Ontsteking vervangen
Nieuw spruitstuk + pakking
 
Advertisement - register to remove this

Hoi,

Na mijn ontsteking verwisseld te hebben en alle andere mogelijkheden aangepakt te hebben die het konden zijn, ben ik weer radeloos. Ik had de ontsteking spoel vervangen en hij deed het 2 dagen goed! Helaas was vandaag weer zo ver, knallen en haperen tot stotteren en uitvallen aan toe. Dit duurde even en na een kwartier ofzo kon ik weer rijden, nergens last van. Eenmaal thuis even gezeten en weer geprobeerd. Toen deed die meteen weer raar. Kan ik hier ergens een video uploaden zodat jullie het horen?

Piaggio zip
4t
Brom
50cc
Alleen vario ring er uit
Jamarcol uitlaat


Wat heb ik al gedaan zelf:
Nieuwe cdi
Nieuwe bougie + kabel + dop
Kabelboom na gelopen en geen schade
Nieuw lucht filter
Carb schoongemaakt (sproeier 78)
benzine kraan vervangen
Slangetjes na gekeken + vervangen
Accu laatst opgeladen
Kleppen gesteld
Ontsteking vervangen
Nieuw spruitstuk + pakking
Pas maar op zometeen schiet die raak
 
Pas geleden had ik dat met regen….

Bleek de connector van de ontsteking te zijn, daar zat ietsjes ruimte op en was nat. Tyrap erom en daarna in getapt, geen probleem meer gehad.

Wellicht een optie om te proberen?
 
Back
Top