Scooter knalt met begrenzer.

Aidan384838

Well-Known Member
Hallo allemaal.
Mijn peugeot v clic heeft een cdi begrenzer.
Allemaal leuk en aardig. Hij begrensd ook op 50kmh. Maar zodra de begrenzer aangaat begint me scooter uit de uitlaat te knallen. Lijkt mij teveel benzine. Ik rijd nu met sproeier 88 dat is dus precies goed aangezien een 86 te klein is. Iemand enig idee wat ik kan doen.
En ja ik had al eens een topic gemaakt over dit maar die kon ik niet meer vinden. Iemand een idee??
 
Advertisement - register to remove this

Het eerste deel klopt exact wat je zegt.
Er gaat iets kapot ik wil het maken dat is wat doe. Ik maak liever iets voordat het kapot gaat om duurdere reparaties te voorkomen
De v clic was ook een super goede Scooter. Alleen nu heeft die er even geen zin in.
Post automatically merged:


Als er iets is wat ik haat is het op een begrensde scooter rijden.
Post automatically merged:


Precies zo is het ook het best.
Wat heb je tot zo ver vervangen?
 
Nou jongens....
Update.
De v clic is klaar.
Het spietje van mijn vliegwiel is losgekomen en heeft een inham in me krukas gemaakt waardoor die nu niet meer vast kan. En ik niet weer heel me blok uit elkaar ga halen voor een krukas te vervangen.
Heb ik maar besloten
Een splinternieuw blok te kopen aangezien ik geen nieuwe scooter wil.
 
Kun je het spietje niet vast zetten met metaalepoxy en de inham glad strijken? Kapot is het toch en een mooie kans om een creatieve en functionele oplossing te bedenken. :innocent:

Voor het zelfde geld werkt het en spaar je een hoop geld uit.
 
Zijn voor een net bedrag te krijgen op internet of via winkel idd
Precies ik ga daar maar eens voor kijken.

Kun je het spietje niet vast zetten met metaalepoxy en de inham glad strijken? Kapot is het toch en een mooie kans om een creatieve en functionele oplossing te bedenken. :innocent:

Voor het zelfde geld werkt het en spaar je een hoop geld uit.
Ik ga het proberen maar de kans op slagen gok ik 10 procent.
 
Back
Top