scooter in beslag nemen hoeveel?

een agent bij on op school vertelde dat ze je uitlaat in beslag mogen nemen bij meer dan 105 db en dat ze je scooter in beslag mogen nemen bij 2 keer een boete van over de 1.5 kw. verder vertelde deze agent mij dat ze rollerbank controlles houden omdat opgevoerde scooters niet verzekerd zijn...... maar waarom geven ze dan een extra boete als je geen verzekering hebt..., maargoed ik hoop dat iemand er wat aan heb. kweet niet of het wat uitmaakt, maar het was in Almere.
 
ow jah, de agent vertelde ook dat ze niet meer dan 3 boetes per persoon geven ( te veel papierwerk ofzo)
 
Maar je scooter word dus niet inbeslag genomen als je elke keer weer (jaren lang ;) ) word gepakt als je iets te hard rijd? (lees : 0,8 kw ofzo)
 
Smoking Aerox said:
in beslagname komt nooit (correct me if i'm wrong)

ik heb nu inmiddels al 5x een boete van 2+ kw gehad..... tjaaaaaa... hard rijden kost veel geld:p

we zijn gewoon overheid sponsors ;)

daar had je een mooie scoot van kunnen kopen.... 5*250euro ofzo tering he!!
 
zenith98 said:
oud topic nieuw leven in blazen

hoe zit dat met onderdelen in beslag nemen zoals je uitlaat ?

die zullen ze er wel onderuit schroeven als hij teveel herrie maakt en teveel decibel veroorzaakt. dus goed afstellen is een pre. verder zal hij een stuk harder rijden met die leovinci zeker als je hem laat afstellen en zal je dus rekening moeten houden met hogere boetes. 2 kw zal je inderdaad niet hebben maar begin wel te denken aan een bedrag rond de 115 euro...
 
f15rider said:
die zullen ze er wel onderuit schroeven als hij teveel herrie maakt en teveel decibel veroorzaakt. dus goed afstellen is een pre. verder zal hij een stuk harder rijden met die leovinci zeker als je hem laat afstellen en zal je dus rekening moeten houden met hogere boetes. 2 kw zal je inderdaad niet hebben maar begin wel te denken aan een bedrag rond de 115 euro...


en komt er veel meer vermogen bij en zal hij sneller aan zijn top zitten. veel meer kracht etc. maar een tip blijf gewoon altijd correct tegen motoragenten. ga niet schelden etc. want dat werkt bij het humeur bij die agenten niet in ze voordeel. !!!
 
Back
Top