scooter in beslag nemen hoeveel?

Divided

Banned
ik heb een paar kleine vraagjes over in beslagname enzo.
Heb wel gesearch.. maar dan kon ik niet vinden wat ik wou ,
ik heb nu een zenith zo goed als standaart,
daar wil ik wel eens vanaf hij loopt nie 65@teller.
(0.4KW op de bank)
ik wil er binnekort een leovince RS onderzetten,
maar dan gaat natuurlijk mijn scoot wel iets harder.

Mogen ze als ik te hard gaat me uitlaat in beslag namen.?

en nog een klein vraag waneer nemen ze je scooter in beslag,
de ene zeg als je ver de 2.0KW krijgt
of pas als je 2x over de 2.0KW krijgt.

graag hier wat duidelijkheid over ?
 
Advertisement - register to remove this

Verschilt toch echt waar je woont. Je zal natuurlijk harder gaan met die RS, maar je haalt niet met alleen die uitlaat nooit de 2KW
 
in beslagname komt nooit (correct me if i'm wrong)

ik heb nu inmiddels al 5x een boete van 2+ kw gehad..... tjaaaaaa... hard rijden kost veel geld:p

we zijn gewoon overheid sponsors ;)
 
Originally posted by Smoking Aerox
in beslagname komt nooit (correct me if i'm wrong)

ik heb nu inmiddels al 5x een boete van 2+ kw gehad..... tjaaaaaa... hard rijden kost veel geld:p

we zijn gewoon overheid sponsors ;)

ik hoor/lees weleens verhalen dat mensen na de eerste of tweede keer scooter in beslag .

hoeveel kreeg je voor die 2+KW en waar (ongeving)

en over die sposers je moet maar zo denken als wouten weer op nieuwe motors rijden moet je denken dat een stukje van die motor van jou is :p
 
maar nog ff voor de goede order.. kan zo RS uitlaat in beslag genomen worden zo jah .. op welke grond wordt die in beslag genomen ..
 
hij maakt teveel decibellen. een te hard geluid en dan zeggen ze: ko je scooter vanmiddag maar weer ophalen, zonder uitlaat, en dan word jouw mooie uitlaatje vernietigd, is mij eergisteren ook gebeurt, plus 95 euro omdat ie te hard geluid maakt, plus de boete omdat ie te hard kan, is het wel zo'n beetje maar ze halen dus zonder pardon je uitlaat eraf.

ik snap het wel dat de jeugd een haat tegen de popo's ontwikkeld heeft!
 
scooter in beslag -> bestaat geen regel voor, alleen richtlijnen.
zonder ASO-project. vanaf 3e keer 2kW is er kans op inbeslagname.

ik hoor/lees weleens verhalen dat mensen na de eerste of tweede keer scooter in beslag
dan wordt die meegenomen voor TO.

@ Smoking Aerox -> pas maar op.... normalitair was die al wel inbeslag genomen na 5 keer.

onderdelen in beslag-> tot een bepaalde hoogt van overtreding is het een muldergedraging, daarna een strafrechtelijke aangelegenheid . bij muldergedragingen kan niet inbeslag genomen worden, daarboven wel.
 
Originally posted by Mini-g
In haarlem is het zo nieuwe regel in gegaan, 75km/u+ is inname, 1ste x of geen 1ste x.

bedoel je echt inbeslagname of mee voor TO?
lijkt me best sterk (ik zeg niet dat het niet zo is) aangezien ze bij het ASO-project na 2 keer 2kW inbeslag name aan de orde is, en dit is een speciale actie.
 
Dan vraag je je toch maar af wie er ASO is ;). Hier zijn ze ook streng, ik ken een jongen waarvan de ORGINELE sp uitlaat van zijn zip is afgehaald, hij zou teveel herrie maken.

Een leo RS maakt niet teveel herrie hoor, had er namelijk ook eentje
 
Originally posted by Mikey87
Nee je krijgt hem in 'Schoenendoos Terug'

Komt omdat ze in haarlem vonden dat er teveel overlast was..

zouden ze niet moeten doen bij mij...
ze hebben pas vanaf 2kW het recht om hem inbeslag te nemen.
 
Originally posted by zenith98
niet als ze de regels weizigen wegens een specila project

hoe heet dit project?

want lijkt me raar, dat ze de km-hoogte veranderen om inebesag te nemen. dit is namelijk nog nooit gebeurd.
en zeker als er dan ook nog eens bij komt dat het meteen de eerste keer al is.
 
Back
Top