Scooter gaat niet hard en trekt niemeer :(((

lineo46

Booster NG
ok, ik heb mijn ring nu uit mijn vario gehaald en er een sproeier 90 ingezet en een malossi groene drukveer 15%, ik heb de polini corsa 70cc en ik ga maar 80

Advertisement - register to remove this

Om welke scooter gaat het? Je hebt iig te sterke drukveer, groen is wel wat meer dan 15%, koop gewoon een witte of gele, das voldoende. Welke rolletjes zitten erin en wat is de kleur van je bougie? Heb je voor de rest alle begrenzers eruit?

vraag1: Welke scooter
Heb je je rollen aangepast? Hoe hard ging hij onbegrensd? Ik neem aan dat je je originele uitlaat nog hebt... die is toch onbegrend?
En als je een 70 op een originele uitlaat zet is dat nit om snel te gaan maar voor het koppel....

ik heb een gilera stalker, mijn uitlaat is onbegrensd, mijn rollen zijn nog origineel, dus ik weet niet welke er nu insteken, eerst ging de scoot 68

ik heb mijn oude drukveer terug ingestoken, nu trekt hem wel wat beter, maar gaat nog altijd niet boven de 80km/u, wat is er toch mis, (trekt minder hard als toen met de ring erin)

Als je het aan mij vraagt moet je er andere rollen insteken.
Hoeveel grams weet ik niet juist ( heb geen ervaring met een stalker ). Waarschijnlijk rond de 4 grams. Dat moet je maar is aan je dealer vragen. Ik zou er ook een witte malossi drukveer insteken.
Sterkere trekveertjes zijn ook wel nodig.

G's Fukuda

ps. zeker dat alle propjes in je uitlaat verwijderd zijn???

beschrijf het toerenverloop is, waar trekt hij hard en heb je echt alle begrenzer eruit zoals prop uitlaat, membraamplaatje, luchtfilterbegrenzer,enz en is de kleur van de bougie goed? De varioring heeft er nix mee te maken, die zorgt alleen dat je top begrenst word. Heb je misschien de afstandsbus eruit gehaalt?

hij ging perfect (trok op als een beest), nu ring eruit gedaan, prop uit luchtfilter, sproeier perfecte maat, gewoon originele drukveer terug, en nu trekt hem vanuit stilstand snel naar een middelmaat toeren en dan blijft hem gewoon op die toeren verder omhoog gaan

Kzal het ff uitleggen:
Stalker HEEFT korte vertanding dus echt hard zal je nooit gaan, en dat optrekken langzaam gaat komt door je AFSTELLING en dan maakt je vertanding niet echt veel uit...:W

Back