This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scooter Feurdag

Ik heb dus net ff gebeld.
Het was dus Gijs en zijn maat.
Gijs heeft een gebroken been (openbotbreuk) en zijn maat heeft ook een gebroken been maar ook iets met de longen, hij wordt op dit moment geopereerd.
Er is niemand gereanimeerd!
 
tering dus gijs reed erop :S, tering dat is zwaar kloten voor hem, ik had hem die middag nog wel gesproken maar ik wist niet dat ie op het einde nog met zijn speedake kwam, ik was trouwens wel de snelste , maar dit vind ik dus zwaar kloten voor gijs :'( :'(

wat voor scooter reed tegen hem in dan ??
 
DIt is dus echt kut kanketiefus zooi sorry dat ik het zo zeg
Gijs was net zo druk met tunen enzo en dit nou net voor 23 maart, ik wou ff iedreen die hier komt vragen om hun medeleven te tonen als gijs dit weer zou kunnen lezen enm natuurlijk ook de rest van de betrokkenen
 
echt kut dat zoiets weer moet gebeuren

gijs en alle anderen die erbij betrokken waren veel sterkte
 
erg klote voor hem dat dat gebeurd is.

beterschap en hopelijk is het niks blijvends waar ie voor altijd last van houd
 
ik heb martin proberen te bellen maar die pakt niet op zodra ik hem kan bereiken laat ik jullie wel weten wat er allemaal aan de hand is.
 
Originally posted by AEROXL'VELD
ik heb martin proberen te bellen maar die pakt niet op zodra ik hem kan bereiken laat ik jullie wel weten wat er allemaal aan de hand is.
Mja, ik heb Gijs gebeld, maar kreeg een maat aan de telefoon.
Er was ook een auto bij betrokken.
 
ik zag iemand op zijn borstkarst drukken (leek mij reanimatie) maar ja. gijs en kameraad veel sterkte
 
beterschap voor iedereen die er bij betrokken is en dat het maar snel goed mag komen met geen blijvend letsel
 
Gijs kerel ik ken je wel niet maar ik wens je beterschap toe.. echt kut dat zoiets moest gebeuren. En natuurlijk ook beterschap naar die maat van gijs. Ik hoop maar dat alles goed komt want dit is echt een een kut dag in de scootergeschiedenis
 
Klote... beterschap en die post die ik hierboven had geplaatst blijft nog steeds van kracht... ik hoop voor 'm dattie het voortaan uit z'n hoofd laat dat IEDEREEN het uit z'n hoofd laat, dat was ook de intentie van mijn post en NIET dat ik dit iemand toewens...