Scooter- en brommercross Lichtenvoorde '04

OMG de beruchte modderplas :X
2004-07-03-12-50-39.jpg


Hier ben ik (bijna) middenin op m'n bek gegaan :X :X
 
Hij was dieper dan dat ie zo lijkt :)
En daar zijn er dus zoooo veel onderuit gegaan...
Heb dus op die plek (waar de foto is gemaakt) een half-uur gestaan en maar lachen om iedereen die vast kwam of die op zijn bek ging :)
 
ikke dus niet :D

hopelijk ben ik er volgend jaar ook weer bij.. maar dan zonder gekneusde ribben weer naar huis :p

PS: is die hillclimbing die op de MACL site staat ook voor brommers ?
 
Nee das alleen voor echte crossmotoren, maar je brengt me wel op een goed idee. Zal het eens doorgeven aan de organisatie.
Hill-climbing voor brommers, dat kan er mooi bij, tijdens de brommer-cross :)
 
Je kunt ook beter een bodyprotector meenemen ja, dat beschermd je lichaam nog een beetje, of gewoonweg niet op je bek vallen natuurlijk :)
 
dat had ik niet :X
maar de reden van de val is dat ik er door één of andere schakelbrommer er gewoon was afgekicked :/

ivm de hillclimbing.. why not een brommerklasse :)
het idee was namelijk al eerder een keertje geopperd door mensen hier, dus zou wel leuk zijn :p
 
Zal de organisator van de brommercross er weleens over spreken, en ik zal hem proberen te overtuigen om dat volgend jaar op vrijdag-acond te organiseren, bijv. na de brommer-keuring ofzo...
Iedereen een keer tegen de heuvel te laten op-racen en dan kijken wie het hoogste komt.

Enfin, ik spreek de organisator nog wel redelijk vaak (is namelijk mijn vader) dus met een beetje geduld kan ik dat idee er nog wel doorheen drukken.
Maargoed, ik beloof niks, maar lijkt me wel een gigantisch gaaf idee.
 
Omg das wel super vet zo'n hillclimbing. Toen ik Inne hoorde vertellen over dat crossen leek me dat ook wel wat, als het droog is doen we dat hier in Helmond ook soms op een stukje en gaat best redelijk. Alleen nadat ik de Ice van Freezer en Inne heb gezien heb ik me toch bedacht. Daar heb ik dus ECHT geen zin in 8P
 
de troep is met wat water zo weer weg hoor :)
en ivm dingen die stuk kunnen gaan, dat vind ik best nog wel meevallen gezien de omstandigheden :!
 
Troep is gemakkelijk schoon te maken met een beetje water enzo...

En dingen die stuk kunnen gaan ?

Tja, je moet ook niet met je allernieuwste scooter gaan meedoen, als je een beetje rondsurft, op bijv marktplaats.nl, kun je al een mooie afragbrommer/scooter kopen voor 50 euries, daarna een beetje tweaken en tunen, en dan loopt ie zeker 8 uur mee...

Enfin, Tis ook meer een cross-feest voor de wat meer FUN-rijder, het is natuurlijk wel een competitie, maar je moet alleen meedoen als je leuk vind om een beetje rondjes te jagen op een opgevoerde brommer/scooter, tegen een zeer divers deelnemersveld.
Ook moet je van een beetje bier drinken houden, daar het gehele fesst daar ook wel een beetje om draait.
Er zijn zeer zeker prijzen en bekers te winnen, alleen zul je van die prijzen niet echt heel erg rijk worden. 1e prijs is geloof ik 100 euries ofzo... naja, dat zegt genoeg. Tis gewoon leuk om met een stuk of 6/8 vrienden richting de achterhoek te knappen en gezellig kamperen, bier drinken, BBQ'en en een beetje racen...

Zie het als een soort mini-lowlands met een brommercross erbij ;)
 
Jammergenoeg kan ik hier geen plaatjes invoegen op een of andere manier.
Misschien dat een of andere meer gevordere gebruiker hier dit plaatje hier kan weergeven in een post ??
Anywayz, het is een Detailopname van onze gebruikte puch, hier zijn duidelijk de opvallende kleur, het vlammenmotief en deimponerende spoiler duidelijk zichtbaar.

http://members1.chello.nl/~n.hulzink/100_2126.JPG
 
Razma said:
het is helemaal niet zo slecht georganiseerd hoor :)
Misschien lijkt het zo met alle modder, regen en rotzooi, maar alles was netjes @ Lichtenvoorde !
Ik hoop dat het voor bentelo ook zo is... ik heb namelijk weer ingeschreven voor komende zondag 6uurs cross...

ivm reglementen van Lichtenvoorde: die van de MACL site lijken me toch duidelijk genoeg?

@ Chris@Citta: een runner om te crossen??? hmm.. lijkt me echt niet zo'n super idee


Waarom geen Runner? Voor die voorvork verzin ik toch wel iets anders... en verder komt het ook wel goed...:)

Wat betreft niet echt professioneel, daarmee bedoelde ik dat het, zoals ik verder in dit topic wel meer ben tegengekomen, dat het ook meer voor de fun is, niet zozeer voor de competitie. Ik doelde meer op de staat van de brommers en scooters die meereden..:)

Ik heb op de MACL site gekeken maar (nog) nix kunnen vinden... ga nu nog een keer kijken..

[edit]
ik kan alleen iets vinden bij dat OTR stukje... verder nix over toegestane modificaties, max cilinderinhoud enz enz...
[/edit]
 
ff klikken op de foto van de bromfietscross 2004...
In het nieuwe schermpje, doorscrollen naar beneden en daar staan ergens de regelementen voor 2004. Als .PDF-file (moet je dus acrobat reader voor hebben)

Ergens bij Nieuws Vrijdag 9 April 2004
 
Zephir said:
ff klikken op de foto van de bromfietscross 2004...
In het nieuwe schermpje, doorscrollen naar beneden en daar staan ergens de regelementen voor 2004. Als .PDF-file (moet je dus acrobat reader voor hebben)

Ergens bij Nieuws Vrijdag 9 April 2004

Bedankt, ik heb ze gezien, alleen beetje vaag van die noppenbanden...:rolleyes: en hoe bepaal je (en hun) of je scooter voor 70% origineel is?

Verder bij deze ff jouw plaatje van die spoiler, wel een rauw ding:p (beetje grote foto alleen...)

100_2126.JPG
 
terror-hardcore said:
razma ik heb jou volgens mij ook nog gezien in bentelo.
je was foto's aan het maken.

dat kan wel :)

ivm de noppenbanden en 70% origineel.. tja, dat is erg subjectief en veel mensen voldeden idd niet aan die voorwaarde
 
Back
Top