Scooter doet raar na vervangen gaskabel

koenders

Well-Known Member
hallo,
ik heb zins kort een aerox uit 2002, ik heb alleen nu al een probleem:
als ik hem aanzet dan doet hij het gewoon maar als ik zonder shoke ff gas
wil geven dan doet hij dat heel eventjes en daarna valt hij weg en soms helemaal uit8P8P:mad:. kan iemand mij helpen met hoe ik dit goed kan maken?
wat ik heb vernieuwd in de aerox is: een kmteller kabel en een nieuwe gaskabel. meer heb ik niet veranderd. help me plz zo snel mogelijk want het is echt heel klote rijden vooral als hij stil valt op de weg.
 
Advertisement - register to remove this

haha er is niks mis met je gaskabel man, tenminste als ik naar je filmpje kijk, lijkt meer een carburateur probleem , iets met lucht ofzo. je zegt dat je sproeier goed is naja dan is het iets met lucht , ik weet zkr het is iets met je afstelling / miss valse lucht.
 
Je scooter loopt goed. Je vervangt de gaskabel. Je scooter loopt niet meer goed. Hmm waar zou hem het probleem zitten 8P

Gewoon demonteren goed bekijken evt wat plaatjes op internet bekijken en dan weer opnieuw monteren. En overal de juiste klemmen omheen en goed vastzetten etc
 
Je scooter loopt goed. Je vervangt de gaskabel. Je scooter loopt niet meer goed. Hmm waar zou hem het probleem zitten 8P

Gewoon demonteren goed bekijken evt wat plaatjes op internet bekijken en dan weer opnieuw monteren. En overal de juiste klemmen omheen en goed vastzetten etc
hij liep al niet zo goed daarom heb ik de gaskabel vernieuwd.
maar als het nou niet te maken heeft met die filteraanzuigrubber, kan er dan ook nog wat anders aan de hand zijn?
 
Ik zou eerst dingen gaan controleren.

Want dingen bedenken die het kunnen zijn is niet zo moeilijk.

Check gewoon ff het filter, is met 1 minuut klaar.

Daarna post je het resultaat + wat er dan evt. nog niet in orde is

Beschrijf het probleem duidelijk en wij kunnen je wellicht helpen
 
Gas geven als je scooter uitstaat doet niks hoor, maakt dus ook niet uit als je het doet. Kicken terwijl het contact uitstaat is wel slecht dan zal hij langzaam verzuipen en niet meer willen starten als je het contact weer aanzet
 
Back
Top