Scooter doet heel raar en wil nooit

merlijn.dh1

New Member
Mijn beta scooter die sinds september lopend teruggezet is die toen der tijd 1x kicken was (er zat e95 in) . Hij wou een paar dagen later helemaal niks meer doen, in december heeft hij het met 20x kicken gedaan en liep heel slecht. Zit nu mrt het zelfde probleem, zuigerveren vervangen, nieuwe pakkingen carburateur zit geen korrel zand op, maar hij wil, gewoon niet. Heb er nu 98 in gedaan heeft een paar
 
Advertisement - register to remove this

Zuigerveren is nou niet het eerste waar ik aan zou denken als een scooter ineens niks meer doet. Ik zou eerst de benzine toevoer en carburateur helemaal goed nalopen. Vervolgens de ontsteking / cdi / bougie.
 
Zuigerveren zijn nieuw wn hij heeft vonk en de carburateur is helemaal schoon en er gebeurt nog niks of ik moet een nieuwe carburateur
wordt je boegie nat?
zo ja? is je lucht/benzine verhouding goed?
compressie neem ik aan dat die goed is want je geeft ook aan dat je je compressie veren hebt vervangen(ook al denk ik dat dat overbodig was) dan moet je het toch echt in je onsteking zoeken
 
Je hoeft niet meteen de hele carb te vervangen. Begin es met een nieuwe stationairsproeier. Daar zit vaak het probleem van starten. Of loopt ie ook slecht bij topsnelheid? Dan is er meer aan de hand.
 
Back
Top