Dank je. Ga ik doenProbeer met de snaar eraf aan je achterwiel te draaien en kijken of je iets waarneemt. Dat is stap 1
Dank je. Ga ik doenProbeer met de snaar eraf aan je achterwiel te draaien en kijken of je iets waarneemt. Dat is stap 1
Dat zal ik morgen eens proberen. Al is het geluid ook gewoon als de scooter stilstaat. Het lager in de carterdeksel maakt geen geluid en loopt soepel. Ben klein beetje bang dat het mijn krukaslagers zijn. Al hoor ik nix als ik aan het vliegwiel of as draai. En ook toen ik de cilinder eraf had merkte ik niets
Dit is een hele goeie, bedankt. Ik ga vanavond eens kijkeMisschien heb je hier wat aan. Robot laat hier zien hoe je een kapotte krukaslager kan herkennen. Door met een feeling je Vario naar links en rechts te bewegen.
Geen spelingDit is een hele goeie, bedankt. Ik ga vanavond eens kijke
Beste is denk ik met de snaar eraf. Kun je eens laten zien hoe de blokjes op je koppeling zijn. Je koppeling is echt niet zo spannend, dus dat kan je prima. Enkel goed kijken naar de volgorde en de manier van monteren van de Vario. Desnoods maak je foto's van de volgorde.Geen spelingPost automatically merged:
Post automatically merged:
Ho ging niet goed. Deze moet het zijn
Dank je voor de reactie. De snaar hangt los. Ik begrijp dat het niet gaat met gespannen snaar. De koppeling is eraf geweest en zo te zien zijn de blokjes nog goed. Ik voelde wel dat ik iets speling had op het starttandwiel achter de vario. Deze kon ik een kleine kantelende beweging maken. Nu zit er geen varioring in.Beste is denk ik met de snaar eraf. Kun je eens laten zien hoe de blokjes op je koppeling zijn. Je koppeling is echt niet zo spannend, dus dat kan je prima. Enkel goed kijken naar de volgorde en de manier van monteren van de Vario. Desnoods maak je foto's van de volgorde.
Als je met de carter open je achterwiel draait met de hand hoor je het geluid dan? Desnoods even iemand mee laten luisteren
nummer 19 en 33 zitten er ook niet in. Zou dot de speling en misschien de herrie kunnen veroorzalen?Dank je voor de reactie. De snaar hangt los. Ik begrijp dat het niet gaat met gespannen snaar. De koppeling is eraf geweest en zo te zien zijn de blokjes nog goed. Ik voelde wel dat ik iets speling had op het starttandwiel achter de vario. Deze kon ik een kleine kantelende beweging maken. Nu zit er geen varioring in.
Dat dacht ik eigenlijk ook al. Maar dacht ik vraag het toch nog even. Maar het starttandwiel hoor ik toch ook niet te kunnen bewegen lijkt mij?Dat zijn shimmen. Als je die weg laat gaat je snaar juist strakker staan dus denk niet dat hij daardoor dat geluid maakt
Nu zit ik nog eens te snuffelenwat dan wel zou kunnen is dat de starterkrans te ver over de krukas heen zit, waardoor je hem niet vast kan klemmen met de moer. Dat zou de speling wel verklaren
Hoi zwoeber, ben je al verder?Ok theeft even geduurd maar ben ik weer. De ring waar ik het over had zit er wel achter. Hier een filmpje van de speling op het starttandwielPost automatically merged:
Post automatically merged:
hoort deze speling?
youtube.comPost automatically merged:
Sorry ik bedoelde deze. Hij pakt iedere keer de verkeerde link