Scholen gaan weer beginnen

Menn0

Ouwe plakkert
Wie begint er allemaal aan een nieuwe opleiding? Volgende week introductie van mijn nieuwe school, Hogeschool Hertogenbosch. 3 dagen naar de Ardennen ofzoiets. Niet bepaald zin in, ken niemand enzo. Maar goed, wie begint er ook aan een nieuwe fase in zijn schoolcarriere en waar?
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb van de week introductie week gehad aan de VU in A'dam.
Heb er eigenlijk ook helemaal geen zin in. Ben blij dat ik van mn oude school af ben, maar de klas zal ik wel missen
 
ik ben sinds maandag begonnen, bij het friesland college in leeuwarden.
daar doe ik nu werktuigbouw niveau 4, als intro hadden we een pokke end om rijden en dan karten
 
Originally posted by stealth2000
Ik heb van de week introductie week gehad aan de VU in A'dam.
Heb er eigenlijk ook helemaal geen zin in. Ben blij dat ik van mn oude school af ben, maar de klas zal ik wel missen
Ik ook. alles nieuw, moet veel verder reizen, vroeger op dus :| Maar ja, zal wel gaan wennen.
 
Ik begin op 1 september aan men laatste jaar Boekhouden/informatica (das het gewone onderwijs, geen hoge school ofzo hoor), en de klas is voor 90% dezelfde als vorig jaar. Er komt nog iemand bij maar die ken ik al (van zien). Vorig jaar heb ik me wel goed geamuseerd op school, zijn trouwens ook degene waar ik elk weekend mee uitga dus ik zie er niet echt tegenop :)
 
ik moet nou ook echt ffies iets aan school gaan doen...ben nu 8 maanden scooter monteur geweest en t zuigt eigenlijk best wel...ik wil graag een motorvoertuigen opleiding gaan doen maar jah....ben een beetje lui aangelegd :p
 
Originally posted by Menn0
Wie begint er allemaal aan een nieuwe opleiding? Volgende week introductie van mijn nieuwe school, Hogeschool Hertogenbosch. 3 dagen naar de Ardennen ofzoiets. Niet bepaald zin in, ken niemand enzo. Maar goed, wie begint er ook aan een nieuwe fase in zijn schoolcarriere en waar?

Menn0tje, wij kennen elkaar toch, beetje houvast in deze dagen :)

Ik zie je maandag wel tussen 13.00 en 13.30
 
ik heb vandaag intr gehad, en ga 1 2 3 sept op kamp ergens bij weetik veel bij giethoorn :)

vind het opzich best leuk
Doe V&V 2
 
kheb afgelopen woensdag mn boeken moeten ophalen en een kleine introductie gehad...


Ik was gewoon de enige jongen tussen alleeeeeen maar lekkere wijven :x

Ik begin nu toch wel een beetje aan mn keuze te twijfelen 8P
 
Dinsdag 23 sept, Savantis Avond opleiding Calculatie Handmatig ( voor Onderhoud & Afbouw ), elke dinsdag van 1615 - 2145 uur ( na werk ) te Waddinxveen
 
ik heb de hele afgelopen week intro gehad bij de TU/e... was wel gaaf, leuk groepje met relaxte begeleiders (jongen van 21 en 2 redelijk lekkere meisjes van 20, kon je echt mee lachen en feesten enzo)... elke dag van 9 uur 's ochtends (std. kater) tot 5 uur 's nachts dikke pret (het was trouwens voornamelijk kansloos veel bier zuipen)... en ik ken nu al redelijk veel mensen daar (eerstejaars maar ook ouderejaars), ook altijd handig :)

ik geloof dat ik 1 september echt moet beginnen (met bouwkunde)
 
Gisteren teruggekomen van 4-daagse intro.. Was van 7 tot 2 uur s'nachts.. overdag idiote spelletjes in de stad (Alkmaar) doen en s'avonds zuipen en stampen :p

En elke ochtend kwamen er 2 begeleiders om 7 uur met een megafoon langs om ons wakker te krijsen 8P

Volgende week donderdag krijgen we intro werktuigbouwkunde, en de maandag erna kunnen we echt beginnen :|
 
Omdat ik dus niet in het leger kan beginnen op korte termijn ga ik ook aan een hoge school beginnen.

HBO in Eindhoven, Fontys, Vastgoed & Makelaardij. Een heel verschil dus...
 
Ik heb Dinsdag een introductie middag op Multimedia Academie Amersfoort, ken er niemand maar ik heb zo'n vermoeden dat er alleen maar nerds zitten :p

Maarja, ik wil niet opscheppen maar ik heb zo'n idee dat ik de eerste 2 jaar kwa designen enzo niks nieuws bijleer als ik werkstukken bekijk van leerlingen uit de 3e :rolleyes:
Maar het is gewoon de enige opleiding die me ligt omdat ik er al wat vanaf weet.Ik ben wel bang dat ik weer ga kloten en alles verneuk zoals mn havo :|
 
Last edited:
Originally posted by Menn0
Wie begint er allemaal aan een nieuwe opleiding? Volgende week introductie van mijn nieuwe school, Hogeschool Hertogenbosch. 3 dagen naar de Ardennen ofzoiets. Niet bepaald zin in, ken niemand enzo. Maar goed, wie begint er ook aan een nieuwe fase in zijn schoolcarriere en waar?

damn je bent niet de enigste.... ik mot ook 3 dagen naar de ardennen met mensen die ik nog noooit ontmoet heb.... lekker in de open lucht slapen 8P kut school.
 
Originally posted by Glenn
kut school begint weer ja.. oppasse geblazen voor juten .....
Niet die scholen :rolleyes:

Vorig jaar intro van werktuigbouwkunde HTS Eindhoven was ook in de ardennen 3 dagen. Was echt bruut rauw, alles zeiknat en overal bagger. S'avonds kansloos zuipen, en na 3 dagen echt d00d. Nja ik heb t overleeft :)
 
Back
Top