Nederlandse Vlag Verboden Op Scholen part 3

Status
Not open for further replies.
S`am said:
mja waarom werd het topic al 2 keer gesloten, ???? omdat julie je nog niet eens kunnen gedragen gelijk volwassenen en onmiddelijk overgaan tot rasistische uitlatingen ....


VOORBEELD ;)
 
Andatura said:
stellen, waarom dragen velen van jullie zwarte kistjes met witte veters? Allemaal dat soort loze dingen, en toch onschuldig zeggen dat het niets met buitenlanders te maken heeft? Ik wil hiermee niet zeggen dat ik begrijp dat buitenlanders zich bedreigd voelen, maar denk eens na en blaat niet zo..

Amen

Wat ben jij kortzichtig :) Alsof iedereen met NL vlag op hun tas een nazi is. Je gedraagd je als Moraalridder maar trekt wel iedereen over 1 kamp...

Verder bedoelde ik met liefde voor vaderland, eigen geschiedenis weten e.d.. Beetje dom om aan allochtonen te vragen: Word Nederlander, terwijl menig Nederlander niet eens weet wat de 80-jarige oorlog is :rolleyes:
 
Je begrijpt goed wat ik bedoel, toch? Doe dan ff niet zo slim.. bovendien zal ik wederom maar niks zeggen over de Nederlandse spelling hier :rolleyes:
 
Andatura said:
Je begrijpt goed wat ik bedoel, toch? Doe dan ff niet zo slim.. bovendien zal ik wederom maar niks zeggen over de Nederlandse spelling :rolleyes:

Dit is ook school ofniet dan :W
 
WTF x|

Dit is Nederland en mag je geen Nederlandse vlag meer tonen :?

moet niet gekker worden :X

Edit/

loudandproud2sr.gif


zo :+
 
kijk naar frankrijk, moslimse vrouwen mogen geen hoofdoeken dragen in openbare gelegenheden.
dus mogen de christenen geen kruisjes dragen :s
en dan ben je in je eigen land (frankrijk dit geval), als ik een hollandse vlag ergens wil dragen doe ik dat.
maar waarom zou je er 1 willen dragen? ik ben momenteel niet zo hele trots op dit land.
onze regering bakt er in mijn ogen vrij weinig van en de doelloze wetten om de schatkist te vullen vliegen als warme broodjes over de toonbank.
als jij een niet rasistisch doel voor ogen hebt, is er in mijn ogen niets aan de hand en sta je erg sterk.
 
sorry dat ik generaliseer, maar mensen met NL vlaggetjes, kistjes, veels te strakke blauwe spijkerbroeken, lonsdale kleding, en vaak een kaal hoofd zijn vele malen vaker racist dan mensen die zich normaal kleden.
 
maar ik snap niet, waarom zie je dit de laatste tijd steeds vaker, en meer? volgens mij begint dit een 'rage' oid te worden.
na onder andere de moord op Theo van Gogh en die tassenactie, begint men elkaar echt op op te jutten. niet om nu direct antisemitistische gevoelens op te wekken, maar er ontstaan wel meer en sneller spanningen tussen allochtonen en autotochtonen, denk ik. veel jongeren krijgen hiervoor een gevoel van 'afkeer' denk ik, en uiten dat onder andere door een nederlands vlagje op hun bomberjack of tas te plaatsen. Je maakt mij niet wijs, dat iedereen opeens de nederlandse vlag en meerdere tekens op hun kledingstukken beginnen te naaien, omdat ze 'trots zijn op hun vaderland' of 'liefde voor het vaderland hebben'...
 
Als die vlag op een normale manier gebruikt werd, namen ze niet zo'n beslissingen.. Ze zullen er echt wel over nagedacht hebben.. En nu is het zo ver, beginnen de arme hondjes te piepen dat ze hun vlaggetjes thuis moeten laten..

En inderdaad, als het niet voor racistische doeleinden gebruikt wordt, wat voor reden is er anders te bedenken? Jullie mogen mij uitleggen wat er is waarom je een Nederlandse vlag zou willen dragen..
 
Xearo said:
sorry dat ik generaliseer, maar mensen met NL vlaggetjes, kistjes, veels te strakke blauwe spijkerbroeken, lonsdale kleding, en vaak een kaal hoofd zijn vele malen vaker racist dan mensen die zich normaal kleden.


en als je moslim een bekeuring geeft voor zonder helm ben je ook racist,hou me nu echt stil :W :7 :7 :7
 
hoe zit dat dan met zown vlaggetje achterop je auto?
ben je dan racist..? wat een onzin allemaal..mensen maken zich druk om niks
 
Xearo said:
trouwens, trots zijn op ons vaderland, dan ben je we heel ziek, om over liefde nog maar te zwijgen.

:rolleyes: als je nog een keer mijn reply leest snap je me misschien wel beter.
 
wat zit ik eigenlijk te zeuren ik zit niet meer op school:X
maar tog vind ik dit loze acties als je school geen ned flag in bezit mag hebben of uithangen
 
je moet iig nl op je auto staan als je naar het buitenland gaat mischien heb jij deze gezien in onze 3 kleur?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top