Voor jouw om te kopen? Of van een vriend ofzo? Wees even ietsjes duidelijker en let aub ook wat beter op wat je typt, zodat andere mensen ook jouw text snappen en je kunnen helpen.JorY said:ik ben vanmiddag bij een scakel wezen kijken die dat heeft, en dat hij kwam vaker niet in de vrij... maar wat zou het kunnen zijn? de dealer had het over een klok ding dat het jkon zijn, koste 500/600 euro
is am5 trouwens
Ik ebn voor mezelf wezen kijken, maar die jognen die hem wegdeed zei dat die vaker niet in de vrij kwam...crazybond700 said:Voor jouw om te kopen? Of van een vriend ofzo? Wees even ietsjes duidelijker en let aub ook wat beter op wat je typt, zodat andere mensen ook jouw text snappen en je kunnen helpen.
Dan zou ik er toch even goed over nadenken of je hem wel moet kopen. Probeer is als je hem niet in ze vrij krijgt een stap naar voren te doen en dan in ze vrij zetten.JorY said:Ik ebn voor mezelf wezen kijken, maar die jognen die hem wegdeed zei dat die vaker niet in de vrij kwam...
Zoals ik heb staan toch? Ik snap niet precies wat je nou bedoeld.melf #50 said:zoals hierboven staat is het model am5 std ingebouwd , bij het nieuwe model zit alleen std am6 ...
RS_Patrick said:het kan gewoon zijn dat de koppeling blijft hangen, zet hem in zijn 1 en knijp de koppeling in en geef een paar keer gas, als hij dan een beetje naar voren wil dan staat of de koppelings kabel te slap of is er iets met de koppeling mis (oude of verkeerde olie of mischien een plaat krom of stuk) in iedergeval kan je altijd proberen om de koppelings kabel wat bij te stellen (kabelstelschroef op de koppelinggreep uitdraaien) maar let er wel op dat je voldoende vrijeslag houd op de greep anders gaat de koppeling mischien door slippen, vaak helpt dat al voldoende en schakelt je RS al heel anders. let ook op dat je als je schakelt het pedaal helemaal omhoog drukt, mischien moet je het pedaal een beetje lager zetten wil dit makkelijk gaan.
ps. als je nieuwe olie gaat kopen let dan op dat het geschikt is voor een natte koppeling, zal je verbazen hoe veel mensen (ook scooter/bromfiets zaken) de fout maken om er gewoon maar versnelingsbakolie in te gooien