Schakelen

Ja je kunt opzich als je wilt ook wel een schakelblok op een Aerox gaan bouwne mja..... je moet het Kunnen, geld te veel hebben en levensmoe zijn denks :rolleyes:
 
kan me een projecttopic herinneren van iemand die een mt-5 blok op een ntt/nrg had gebouwd.
kan dus wel

kzal kijke of ik er iets van kan vinden
 
hier op het forum staat een puch maxi (macho) met MT/B 8 blok met 125 cilinder etc..

verder heb ik zelf een Tomos A-3 met Tomos AT50 5 bak , heb ook wel puch maxi gezien met Kreidler blok , er is vanalles mogelijk ,maar dat gaat niet zomaar ..
 
Ja mja het kan dus wss wel maar het lijkt me niet dat het frame er op berekend is :p Dan zal je wel wat verstevegingen moeten aanbrengen;)
 
crazybond700 said:
Een puch 2 speed? Kun je ook lekker schakelen:+



Net weer ff lekker gecrossed wil nog best met sm bandjes:p


gaat perfect met sm bandjes:p dat crossen is echt verslavend en je kan met sm bandjes beter door de blubber/zand/gras driften dan met crosbanden:W
 
pruttelbakje said:
gaat perfect met sm bandjes:p dat crossen is echt verslavend en je kan met sm bandjes beter door de blubber/zand/gras driften dan met crosbanden:W

moet je er eens meer vermogen op zetten , dan wil je wel cross banden hebben :p
 
Ligt erook maar aan op wat voor weg je crosst he. Als je kleine stukjes gras en hardzand etc pakt maar grotendeels weg dan is sm echt wel fijn. Als je alleen maar crosst kun je zowiezo beter cross nemen natuurlijk:p
 
ik heb een MT gehad met 80cc blok , 129cc , 26 carb etc.. en daar dan mee proberen te crossen (leuk voor erbij ;)), met enduro banden (zo noemen ze het dan) ,toen vond ik dat wel leuk , mja ,heb nu een Suzuki RM250 crosser , nog veel leuker :p

met sm banden crossen is niet echt mijn hobby , ik gebruik eigenlijk alleen maar banden waarvoor ze bedoelt zijn :p
 
Sm banden zijn ook bedoelt voor een klein beetje ''offroad'' :p
Mja ik vind super motard een prachtige vorm van motorsport. En enduro banden is ook meer voor de wat langere mildere offroad tochten/tripjes. Zit beetje tussen cross en sm in als het ware:p
 
sm rijders zijn mensen die niet weten wat ze willen , ze rijden graag op de weg , maar eigenlijk ook wel graag in de bagger :p
 
melf #50 said:
sm rijders zijn mensen die niet weten wat ze willen , ze rijden graag op de weg , maar eigenlijk ook wel graag in de bagger :p

Mja het is meer gras en hard zand etc. Weggetjes zoals dit

[Ir]http://i2.tinypic.com/xpdanl.jpg[/Ir]


Zijn geniaal om te combineren met het normale weg werk. En dan is het ook leuk om niet te veel grip te hebben.
 
Back
Top