sbo2011 sprintrunner

Leuk om te zien dat je met een runner bezig bent!
Zelf heb ik ook altijd met een runner gesprint!
Ik heb eventueel nog wel een 10 inch stalker velg voor je , bij intresse moet je maar pmen.

Succes met je project!

Dennis
 
even fotoloze update
vorige week en deze week bijna niks aan de sprinter gedaan ivm tentamens en werk.

Het frame hebben we wel geschuurd, kwamen al weer 4 laklagen van af :p , deze gaan we oranje spuiten.
en de carterkap hebben we ook kaal gemaakt, die wordt gepolijst.

kleur voor volgend seizoen wordt vooral zwart, met oranje "details". en als t goed is hebben we iemand gevonden die het zwart wel wil spuiten met een compressor en 2k lak.
En moet nog even foto's maken van de kappen, en dan even kijken of ed disign onze kappen wil bewerken met wat tribals o.i.d.

deze maand ook maar is langs jrs om te vragen of hij ons carter wil tunen, anders moeten we opzoek naar iets anders.

volgende week update met foto's.
 
en als laatste : ik zag op scooterfreaks een malossi remschijf staan met allemaal van die gaten erin, maar weet iemand wat dit ongeveer in gewicht scheelt met een std remschijf ?

Meten is weten, gaat denk meer dan om de looks en het remvermogen!

Ben benieuwd naar het eindplaatje!
 
bedankt voor reacties :)

Meten is weten, gaat denk meer dan om de looks en het remvermogen!

Ben benieuwd naar het eindplaatje!

jaa maar ik moet m eerst kopen om te meten :p
maar ik denk dat ik hem zowiezo maar koop, scheelt t niet in gewicht, ziet hij er nog wel strak uit.



ik heb via via ook een epc getuned inlaat setje gekocht, dus die zal binnenkort wel binnen komen.+ralf+
 
Waarom neem je geen 10'' trommel velgje voor? Scheelt een hoop hoor, ook qua weerstand op de rem kan het wat schelen:)

Daar zitten we nu ook over te denken om toch een 10" velgje voor te doen met trommelrem, het is alleen dat we deze velgen hebben gepolijst, wat er gewoon vet uitziet, en we zijn er zo lang mee bezig geweest :p maar aan de andere kant, als ik volgend jaar een beetje tijden wil rijden, is het misschien wel verstandig om het toch te doen. ik ben iig aan het zoeken naar iets.

Erg leuk project. Ik heb ongeveer hetzelfde gedaan als jou (Steef's custom sprint Runner)

Succes!

dankje :) ,, jaa ik heb jou project van begin tot eind gevolgd :p , zag er zeer goed uit, alleen jammer dat je na 1 jaar sbo al gestopt bent.
 
hey
je inlaat setje is binnen;)

afbeeldingf.jpg
 
updateje

heb via michael gruys een 10" voorvelgje met trommelrem kennen kopen. velgje is afgedraait en uitgefreesd, ziet er zeer netjes uit. vandaag binnen gekregen. zal van de week eventjes een foto plaatsen.
en morgen gaan we bij Stijn een max verlaagde runner voorvork halen.
en dan zullen we volgende week wel bezig zijn met het passend maken van de velg.
 
Back
Top