SBO Sprints - Slapgeouwehoer topic #31

Status
Not open for further replies.
Kan ook vanwege valse lucht(lekkende keering bijv) gekomen zijn in combinatie met andere weersomstandigheden. Gewoon alles weer netjes in elkaar zetten en sproeier voor de zekerheid maatje groter aanhouden in het begin en goed controleren op eventuele valse lucht.
 
Kan ook vanwege valse lucht(lekkende keering bijv) gekomen zijn in combinatie met andere weersomstandigheden. Gewoon alles weer netjes in elkaar zetten en sproeier voor de zekerheid maatje groter aanhouden in het begin en goed controleren op eventuele valse lucht.

Ja heb daarom nu ook het blokkie deels uit elkaar gehaald en verse pakking ertussen gedaan. Dan kan iig niet verkeerd zijn. Ja sproeier moet ik dan toch even kijken, want heeft altijd goed gelopen zo. Dus denk als het weer in elkaar staat op de bank elders waar ze wel een mengselmeter hebben..
 
mischien valse lucht bij je inlaat. Had ik ook.
Maar omdat het toen nog warm was en hij nog lekker rijk stond afgesteld knalde die toen juist kneiter hard zonder stuk te gaan:D
Daarom zal die nu kapot gelopen zijn;)
 
ik lees het alweer...er moet vanalles uit de kast getrokken worden om mee te kunne komen.
Maar eerst me regenpak dalijk.tyfusweer!
 
Haha lol :p
Voor de supermarkt waar barry bier gaat hale :D
Lache dat ze toch effe tijd maken om een foto te maken 8)

Kom der an kut!
 
Neeeeeeee echt niet :D

Kijk en vergelijk :p

2qdwhl2.jpg
 
@ Oscar +1
New kids op Jensen zou echt moeten gebeuren :D!

Lol is het blokje sinds gisteravond weg hier, staat het alweer te koop :p
 
Is dat dat EPC metrakit blok?

Zo ja, kijk dan eens aan wie je het hebt verkocht.

Hij koopt altijd vanalles en verkoopt het dan meteen weer door. Handerlaar heet dat ;).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top