SBO Sprints - Slapgeouwehoer topic #31

Status
Not open for further replies.
Voor mijn zuiger en binnenkop is het deze week einde oefening geworden. Heb eigenlijk nog steeds niet echt een duidelijke oorzak kunnen vinden van deze zuigerdetonatie.. Behalve dat ik het gek vind dat mn binnenkop pakking compleet is verdwenen maar, weet niet 100% zeker of die kwijt is of dat ie is weg gesmolten..
Verder heeft de cilinder ook een veegje maar die kan nog worden gehoont en heb nog een andere binnenkop liggen, dus word alleen een nieuwe zuiger+hoonbeurt.

2h6a838.jpg


Iemand nog suggesties?
 
Dat wit lijkt door de flits. Hij is afgesteld op de bank toen het ook best koud was, gewoon winterjas aan toen. Dus, geloof daar eerlijk gezegd niet echt in..
 
staat die testbank buiten dan:+
was je squish niet gewoon te krap?



[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ExEVM671JPY&feature=related"]YouTube- Powerful hayabuza suzuki drag race[/ame]

fuhle gass8P
 
Dat wit lijkt door de flits. Hij is afgesteld op de bank toen het ook best koud was, gewoon winterjas aan toen. Dus, geloof daar eerlijk gezegd niet echt in..

Het is een combinatie van te arm met als gevolg erge detonatie. Speed cilinders en met name op minarelli detoneren vrij snel. Als je blokje op een net wat te arm mengsel loopt(heeft koelende werking) krijg je een soort van sneeuwbal effect wat dus bij jouw is gebeurd. Hoofdreden is te arm waardoor je detonatie er gratis bij krijgt:)

Daarnaast is temperatuur niet de enige factor die invloed heeft op je mengsel.
 
naar mijn idee is dat ook het geval hoor...(te arm).
en met je winterjas in een testhok is wel vreemd.een windjack kan ik wel begrijpen.
 
Al sta je in je nakie in het testhok, moet je toch zelf weten? :p Is behoorlijk beschadigd, filter e.d zat er wel op en verder geen troep in blok oid?
 
Het is een combinatie van te arm met als gevolg erge detonatie. Speed cilinders en met name op minarelli detoneren vrij snel. Als je blokje op een net wat te arm mengsel loopt(heeft koelende werking) krijg je een soort van sneeuwbal effect wat dus bij jouw is gebeurd. Hoofdreden is te arm waardoor je detonatie er gratis bij krijgt:)

Daarnaast is temperatuur niet de enige factor die invloed heeft op je mengsel.

Tja, ik denk dat er niets anders op zit dan het te geloven. Squish stond btw gewoon safe. Eerlijk gezegd toen ik ben wezen banken, bij interscoot hebben ze geen mengsel meter dus, heb mn Keihin nooit fatsoenlijk kunnen afstellen.. Altijd maar met spoeier 145 gereden.
En er zat verder geen troep in ofzo. Altijd gewoon met filter gereden, geen verotte ofzo..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top