SBO Sprints - Slap geouwehoer topic...

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

ziet er goed uit:D f snel alles doorgelezen... en ik zie dak een nieuwe helm moet hale niet erg was ik toch al van plan maar verder KLASSE RAZMA!!!
 
Regels doorgelezen en volgend jaar zeker van de partij :), ik kom zondag wel ff langs over de SBO enzo :D en voor de gezelligheid natuurlijk :p
 
Sjah..regelementen zijn pas vanaf dan duidelijk & publiekelijk..

Ik ga denk ik toch voor een helm met snelsluiting...vind dat heen en weeer gehaal maar kut.. En daarnaast heb ik nog nooit een helm open zien schieten bij een crash...
 
nieuwe helm ?
shit... volgens mij moet ik het regelement nog ff goed door gaan lezen :X ik wil serieus niet OOK nog een nieuwe helm gaan kopen. Veel dingen voor mij worden al duur de komende tijd
 
Razma said:
er is geen helmenlijst ofzo mocht je daar schrik voor hebben ;)
ja daar was ik bang voor :D

nee maare ik lees het nu net idd... mijn helm is wel soortiment van ok.
het vizier is wel bekrast, maar ik zie er nog prima doorheen + ik hou em tog altijd open :*
 
JasperdB said:
ja daar was ik bang voor :D

nee maare ik lees het nu net idd... mijn helm is wel soortiment van ok.
het vizier is wel bekrast, maar ik zie er nog prima doorheen + ik hou em tog altijd open :*

Okeej Jasper.. je bent een goeie gast & vriend...maar ditmaal trek je echt aan het verkeerde eind... en is een :L-smile op zijn plaats.. Echt.... :X

Een openstaand vizier kan blindheid tot gevolg hebben in de racerijwereld!!!! Pronk reed ook eens zonder, en merkte dat hij openstond.. 5 seconden na het sluiten, kwam er toch een brok rubber tegen z'n vizier aan.......:X Niet normaal... Daar kan je dus echt blind van worden.

Daarnaast zal ik serieus aan een goeie helm gaan denken. Jouw helm is echt stront vergeleken met de AGV/Shark/Shoei/Nolan modellen.... Liever 500 euro uitgeven aan betere bescherming van mn lichaam en hoofd, dan aan dat extra halve pk'tje..

Bezuinig NOOIT, maar dan ook NOOIT op je pak & helm, etc.. Als je dit wel doet, en je loopt (blijvend)ernstig letsel op, zal je dat jezelf NEVERNOOIT vergeven....

Daarom ga ik dus ook echt sparen voor een kwaliteitspak & helm... (dat ik de scooter al 95% heb staan, speelt daar ook stiekum een klein beetje een rol in, maargoed ;))
 
Tip voor de mensen die bv een heel pak moeten kopen/halen. Kijk eens in duitsland bij louis.de of hein gericke. Scheelt vaak met nederland makkelijk z'n 20% en meer... En wat sander zegt natuurlijk :)
 
én we hebben binnenkort een echt goede aanbieding voor een hele set tesamen (pak, laarzen, handschoenen en rugprotector tesamen). Maar das uiteraard voor de racers van toepassing :X
 
Sander said:
Okeej Jasper.. je bent een goeie gast & vriend...maar ditmaal trek je echt aan het verkeerde eind... en is een :L-smile op zijn plaats.. Echt.... :X

Een openstaand vizier kan blindheid tot gevolg hebben in de racerijwereld!!!! Pronk reed ook eens zonder, en merkte dat hij openstond.. 5 seconden na het sluiten, kwam er toch een brok rubber tegen z'n vizier aan.......:X Niet normaal... Daar kan je dus echt blind van worden.

Daarnaast zal ik serieus aan een goeie helm gaan denken. Jouw helm is echt stront vergeleken met de AGV/Shark/Shoei/Nolan modellen.... Liever 500 euro uitgeven aan betere bescherming van mn lichaam en hoofd, dan aan dat extra halve pk'tje..

Bezuinig NOOIT, maar dan ook NOOIT op je pak & helm, etc.. Als je dit wel doet, en je loopt (blijvend)ernstig letsel op, zal je dat jezelf NEVERNOOIT vergeven....

Daarom ga ik dus ook echt sparen voor een kwaliteitspak & helm... (dat ik de scooter al 95% heb staan, speelt daar ook stiekum een klein beetje een rol in, maargoed ;))


uuh sander... ik had het over de sprints :p let wel op dat je hier in het ''sprint sbo gedeelte'' zit te replyen. Als ik ga racen koop ik wel een andere helm ja :X daarvoor ga ik deze niet gebruiken idd.
 
nou... hij heeft wel een point. Tenslotte haal je op het einde van de 150m ook een topsnelheid van +100, dus soms zelfs meer dan op een kartbaan
 
Razma said:
nou... hij heeft wel een point.

JasperdB said:
uuh sander... ik had het over de sprints :p let wel op dat je hier in het ''sprint sbo gedeelte'' zit te replyen. Als ik ga racen koop ik wel een andere helm ja :X daarvoor ga ik deze niet gebruiken idd.


Ik ken een incident, waarbij een jongen "laatst" ook een schuiver maakte, met 100+ km/h???

De naam Erwin zegt je vast wat meer........
 
Ik snap de discussie niet, het is je eigen veiligheid. Ik vind het logisch dat je een goede helm ed hebt. En volgens mij geef je zelf toe dat je huidige helm kut is.
 
tja ik heb nu een nau helm (een goedkopere helm) en ik was idd niet van plan een andere te kopen. discussie nu afgelopen svp ?
 
Razma said:
én we hebben binnenkort een echt goede aanbieding voor een hele set tesamen (pak, laarzen, handschoenen en rugprotector tesamen). Maar das uiteraard voor de racers van toepassing :X


inne ziet handel ;)
 
dragsterlover said:
inne ziet handel ;)
Neen dat zie je verkeerd, ze probeert het voor iedereen betaalbaar te houden door mooie aanbiedingen te fixen voor rijders :)

Denken jullie nou echt dat ze er zoveel beter van wordt? |( Dacht het niet hoor :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top