This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Sprints 08 - Slap SBO geouwehoer # 20

Status
Not open for further replies.
zeau

me sprinter is weer een stukkie lager, uitlaat hangt nu bijna over de grond en voor is ie 25mm lager geworden



ook nog een plaatje gemaakt op me werk voor me uitlaat ophanging en rotor afdekplaat,




beetje bij beetje weer aan het opbouwen voor nieuw seizoen
 


die rotor afdekplaat mag niet hooooooowrrr:henko:
 
Vorig jaar was mij verteld dat bij je rotor je afdekplaatje er voor moet zorgen dat als je moer losloopt dat dan je rotor er niet vanaf kan knallen. en omdat je er niet met je vingers tussen kan komen, dat voldoende is.

en dat bij de carterkap echt alles zodoende afgesloten moet zijn dat je met je vingers niet bij draaiende delen kan komen.

Vorig jaar reed ik met een simpel stripje over de moer waarmee de rotor vast zit, en kon je ook bij de rotor zelf met je vingers, en heb daar nooit wat over gehoord.

dusja, volgens mij mag het gewoon
 
chopperzadel en je bunt klaar

haha, wel is aan gedacht ja

alleen zit het toch niet zo fijn denk ik (of juist beter)

met me sprinthouding zo zit het wel goed, hij word voor alleen nog iets lager, en dan het zadel nog iets hoger. nu zit ik zo, maar dat is te ver achterover gehelt



doe een deestone op je voorband oogt gelijk een stuk netter

klopt, moet ook nog komen. Ben nog niet klaar he
 
Ik zou die beugel waar je blok aan vast hangt ook even verstevigen, want hij hangt maar op 1 punt vast aan je frame, daar komt net zo veel kracht op en zo te zien is het ook niet door een pro gelast.
 
volgens mij heb je het nieuwe reglement nog niet gelezen.
 
vind deestone's maar gevaarlijk bandjes.

griploze plakken kauwgom

griploos vas heeft er de snelste tijd in de std klasse mee gereden (oke met wheelspin:+)

ik vind het er maar gevaarlijk uitzien, @ frame hierboven. zeker niet de sterkte manier, ook niet de netste, en ook niet de lichtste dus snap de logica niet:?
 
vind deestone's maar gevaarlijk bandjes.

griploze plakken kauwgom


niet alleen dat..

ze zijn maar gemaakt voor snelheiden tot 80 km/pu
geef mij maar tt92's :winner:

'
griploos vas heeft er de snelste tijd in de std klasse mee gereden (oke met wheelspin:+)

ik vind het er maar gevaarlijk uitzien, @ frame hierboven. zeker niet de sterkte manier, ook niet de netste, en ook niet de lichtste dus snap de logica niet:?


zou er veel verschillen denkje als je dr een andere band oplegd als die deestone??
liever een bandje wat wel voor deze snelheid gemaakt is en perfecte grip heeft

en ik vind het frame juist wel vet..
niet wat iedereen heeft
 
Status
Not open for further replies.