Is het al zeker dat jij met #112 rijdt Don, aangezien t nog niet in de lisjt staat? Anders vul ik even een andere voorkeur in..
zip met malossi sport alless*D
jwz:7
Helemaal vers, je weet zelluf toch
kkvers
zeau
me sprinter is weer een stukkie lager, uitlaat hangt nu bijna over de gronden voor is ie 25mm lager geworden
ook nog een plaatje gemaakt op me werk voor me uitlaat ophanging en rotor afdekplaat,
beetje bij beetje weer aan het opbouwen voor nieuw seizoen
chopperzadel en je bunt klaar
doe een deestone op je voorband oogt gelijk een stuk netter
volgens mij heb je het nieuwe reglement nog niet gelezen.Vorig jaar was mij verteld dat bij je rotor je afdekplaatje er voor moet zorgen dat als je moer losloopt dat dan je rotor er niet vanaf kan knallen. en omdat je er niet met je vingers tussen kan komen, dat voldoende is.
en dat bij de carterkap echt alles zodoende afgesloten moet zijn dat je met je vingers niet bij draaiende delen kan komen.
Vorig jaar reed ik met een simpel stripje over de moer waarmee de rotor vast zit, en kon je ook bij de rotor zelf met je vingers, en heb daar nooit wat over gehoord.
dusja, volgens mij mag het gewoon
vind deestone's maar gevaarlijk bandjes.
griploze plakken kauwgom
vind deestone's maar gevaarlijk bandjes.
griploze plakken kauwgom
griploosvas heeft er de snelste tijd in de std klasse mee gereden (oke met wheelspin:+)
ik vind het er maar gevaarlijk uitzien, @ frame hierboven. zeker niet de sterkte manier, ook niet de netste, en ook niet de lichtste dus snap de logica niet:?