I Ilonka Well-Known Member 16 December 2008 #423 Ik ging al bijna onderuit vanmorgen toen ik de deur uitstapte, spekglad was het. Vervolgens mn ruiten van de auto staan te krabben met mn rabo reader, omdat ik dus nergens een schrapper kon vinden.
Ik ging al bijna onderuit vanmorgen toen ik de deur uitstapte, spekglad was het. Vervolgens mn ruiten van de auto staan te krabben met mn rabo reader, omdat ik dus nergens een schrapper kon vinden.
Dirk. Well-Known Member 16 December 2008 #425 Hier hoefde er niet gekrabt te worden. Wel file, dus die vertraging blijft er gewoon in.
I Ilonka Well-Known Member 16 December 2008 #426 Tom.#86 said: Goed bezig :winner: Click to expand... Vanmiddag maar ergens een schrapper scoren
Danny Phantom Ja, van tv ja! 16 December 2008 #427 Niks geen schrapper kopen, pak gewoon een cd hoesje ben je ook 2 keer zo snel klaar en het kost je niks (als je een cd hoesje hebt dan tenminste)
Niks geen schrapper kopen, pak gewoon een cd hoesje ben je ook 2 keer zo snel klaar en het kost je niks (als je een cd hoesje hebt dan tenminste)
I Ilonka Well-Known Member 16 December 2008 #428 Danny Phantom said: Niks geen schrapper kopen, pak gewoon een cd hoesje ben je ook 2 keer zo snel klaar en het kost je niks (als je een cd hoesje hebt dan tenminste) Click to expand... Heb ik dus niet in mn auto liggen, mijn cd wisselaar is met geen mogelijkheid open te krijgen dus het heeft weinig nut om cd's in mn auto te hebben.
Danny Phantom said: Niks geen schrapper kopen, pak gewoon een cd hoesje ben je ook 2 keer zo snel klaar en het kost je niks (als je een cd hoesje hebt dan tenminste) Click to expand... Heb ik dus niet in mn auto liggen, mijn cd wisselaar is met geen mogelijkheid open te krijgen dus het heeft weinig nut om cd's in mn auto te hebben.
Tiffie Fred Motoren 16 December 2008 #430 Ruud H. said: Gewoon geen ramen8) Click to expand... Heerlijk hea zo'n cabrio'tje met dit weer zonnebrilletje kortebroeken weer dus !
Ruud H. said: Gewoon geen ramen8) Click to expand... Heerlijk hea zo'n cabrio'tje met dit weer zonnebrilletje kortebroeken weer dus !
ZipSP Tuning #33 16 December 2008 #432 Goede morgen allemaal. Lekker weertje Ben ik blij dat ik vanmorgen niet vroeg weg moest.
Mike#23 NL REC. 6,33 sc.sp. 16 December 2008 #433 mocrobeuning said: Net was op RTL nieuws swaffelen is het woord van 2008 oid . haha Click to expand... http://www.nu.nl/overig/1883344/swaffelen-woord-van-het-jaar.html klopt
mocrobeuning said: Net was op RTL nieuws swaffelen is het woord van 2008 oid . haha Click to expand... http://www.nu.nl/overig/1883344/swaffelen-woord-van-het-jaar.html klopt
StreetZipSp Paul-B 16 December 2008 #434 Zipwin said: het is echt ballen afvries weer.. Click to expand... net op de scooter lekker door de mist heen.. me hele jas was bevroren 1 plak ijs:+ en bij me balle op het zadel was het bevroren:* vanmorge ook aardig glad. ging ff 180 graden gedraaid met me krantjes:+ op een glad weggetje met de scooter:| Last edited: 16 December 2008
Zipwin said: het is echt ballen afvries weer.. Click to expand... net op de scooter lekker door de mist heen.. me hele jas was bevroren 1 plak ijs:+ en bij me balle op het zadel was het bevroren:* vanmorge ook aardig glad. ging ff 180 graden gedraaid met me krantjes:+ op een glad weggetje met de scooter:|
Bas. 100% T.K. Tuning 16 December 2008 #436 kees said: Zo mijn carter is ook weer gefreest ala gewichtsreesz Click to expand... hoeveel is er af gegaan volgens jouw berekeningen keeszie:+
kees said: Zo mijn carter is ook weer gefreest ala gewichtsreesz Click to expand... hoeveel is er af gegaan volgens jouw berekeningen keeszie:+