griploos vas heeft er de snelste tijd in de std klasse mee gereden (oke met wheelspin:+)
ik vind het er maar gevaarlijk uitzien, @ frame hierboven. zeker niet de sterkte manier, ook niet de netste, en ook niet de lichtste dus snap de logica niet:?
griploze kauwgum? mooie paradox..
Maar waarom dat ding zo laag? zie het nut er niet van in
Vorig jaar was mij verteld dat bij je rotor je afdekplaatje er voor moet zorgen dat als je moer losloopt dat dan je rotor er niet vanaf kan knallen. en omdat je er niet met je vingers tussen kan komen, dat voldoende is.
en dat bij de carterkap echt alles zodoende afgesloten moet zijn dat je met je vingers niet bij draaiende delen kan komen.
Vorig jaar reed ik met een simpel stripje over de moer waarmee de rotor vast zit, en kon je ook bij de rotor zelf met je vingers, en heb daar nooit wat over gehoord.
dusja, volgens mij mag het gewoon
griploze kauwgum? mooie paradox..
Maar waarom dat ding zo laag? zie het nut er niet van in
Carb komt onder betere hoek te staan en inlaattraject kun je daardoor verkorten= meestal winst
zou er veel verschillen denkje als je dr een andere band oplegd als die deestone??
liever een bandje wat wel voor deze snelheid gemaakt is en perfecte grip heeft
doe een deestone op je voorband oogt gelijk een stuk netter
vind deestone's maar gevaarlijk bandjes.
griploze plakken kauwgom
volgensmij is dat geen antwoord op de vraag
dat kun je ook door je blokophangingen te verlassen
en als je naar de carb kijkt staat hij vooruit.
als je dan het blok omlaag zet, dan zet je de carburateur weer recht op
wat veranderd als je de carb naar achteren zet
hoeveel grip denk jij dat de voorband van een sprinter nodig heeft ?
Volgens mij begrijp jij er weinig van?
met de carb naar voren kan je een wat korter traject houden,
ga je de boel naar achter brengen wordt het weer langer.
Nu snap ik waarom je kromme onderlandse ophanging wou 8P
Zoals je daar zit lijkt me nou niet echt lekker :X
Rotor mag je niet eens zien,dus dit word zeker afgekeurd
Stoer ding voor de rest:W
Ik zou die beugel waar je blok aan vast hangt ook even verstevigen, want hij hangt maar op 1 punt vast aan je frame, daar komt net zo veel kracht op en zo te zien is het ook niet door een pro gelast.
volgens mij heb je het nieuwe reglement nog niet gelezen.
griploze kauwgum? mooie paradox..
Maar waarom dat ding zo laag? zie het nut er niet van in
en over dat carb verhaal, zullen we het op verticaal en horizontaal houden? snap er geen hol van wat er zo gezegd word
maar idd, zo kan ik mijn carb naar voren zetten, icm met een am6 spruit en een verloopplaatje.
En even ter duidelijkheid, ik ga niet voor het kampioenschap, ik ga voor de fun. Verder rijd ik zonder stuurdemper of wat dan ook 130 op een flink stuk asvalt, en remmen gaat net zo stabiel