SBO Sprints 08 - Slap SBO geouwehoer # 18

Status
Not open for further replies.
Haha, er zijn mensen die vergeten dat iets wat ze eruit willen tikken(lagerschaal) er al niet meer in zat8P

oke om het verhaal eens uit te leggen :P

ik was dus bezig mn frame helemaal kaal te halen dus voorovrk eruit ed
ben dus dagen bezig geweest om de onderste lagerchaal eruit te tikken (van de voorvork) kijk ik er net naar kom ik erachter dat ik dat klere ding er dus allang uithad en lag dus keurig bij de rest 8P :X

Mja kan gebueren he hehe +pippi+
 
oke om het verhaal eens uit te leggen :P

ik was dus bezig mn frame helemaal kaal te halen dus voorovrk eruit ed
ben dus dagen bezig geweest om de onderste lagerchaal eruit te tikken (van de voorvork) kijk ik er net naar kom ik erachter dat ik dat klere ding er dus allang uithad en lag dus keurig bij de rest 8P :X

Mja kan gebueren he hehe +pippi+

T is toepasselijk om te zeggen t overkomt de beste+pippi+

maar dat is ook niet echt van toepassing:*
 
oke om het verhaal eens uit te leggen :P

ik was dus bezig mn frame helemaal kaal te halen dus voorovrk eruit ed
ben dus dagen bezig geweest om de onderste lagerchaal eruit te tikken (van de voorvork) kijk ik er net naar kom ik erachter dat ik dat klere ding er dus allang uithad en lag dus keurig bij de rest 8P :X

Mja kan gebueren he hehe +pippi+


en nou is je frame uitgelubberd bij je balhoofd:+
 
:winner: jij sloopt je scooter steeds

T is toepasselijk om te zeggen t overkomt de beste+pippi+

maar dat is ook niet echt van toepassing:*

Ik zou er niet meer dan 2 tientjes voor geven:P

kan je m net zo goed aan t plafond in je schuur hangen als kroonluchter:P

zulke reactie's

en dan nog dit durven vragen??

Kokkie #215 Qlimax was te vet zegt:
owh ja en zaterdag wel me spatbordje meenemen he


:'(
 
Heey Arno wat in je advertentie staat iets wat niet klopt:

kap is zonder epoxy daardoor super licht maar wel heel sterk!

Epoxy is juist stijver en al helemaal in combinatie met carbon / kevlar weefsel. Maar ook gewoon met glafweefsel. Alleen Epoxy is veel duurder en chemischer maar dat boeit niet in deze context. Kortom je kunt dus lichtere producten maken met Epoxyhars ;)

De kap die jij aanbied is van polyesterhars en glasvezelmat. Dit zijn glasvezels die ongesorteerd / zonder structuur door elkaar liggen dus in principe minder stevig is. Maargoed glasvezel matten en epoxy gaat sowieso niet samen door het bind middel wat erin zit. Maargoed de grondstoffen zijn wel een stuk goedkoper.

Wil niet zeggen dat jouw kappen onstevig zijn hoor ;) Ben overigens wel benieuwd wat het weegt..

Update: Eindelijk bijna al me kappen af :p
 
Zoek de verschillen -:-

261120081176[1].jpg


Een verschil kan ik jullie alvast vertellen :p het linkse model is 30 gram zwaarder als het rechter model ;( (250 gram dus)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top