SBO sprints 08 - slap geouwhoer topic # 6

Status
Not open for further replies.
ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat ilonka en kees een serieuze PM relatie hebben opgebouwd.
 
gdv gaat hard...

Nog maar 1,5 week :W

Tjah en nog steeds geen achtervelg binnen gvd :( ! hij beweert dat ie hem afgelopen maandag op de post heeft gedaan. Ik vraag netjes om de track/trace nummers, en die krijg ik van Meneertje 3 stuks. Hij had 3 pakjes verstuurd maandag. Ik op de site van tnt kijken en bij geen 1 code vindt hij iets :'( . Dit soort dingen kan ik echt niet tegen en dat vreet aan mij :r. In 3 dagen had hij de velg klaar = nu 4/5 weken verdomme ;(
 
Tjah en nog steeds geen achtervelg binnen gvd :( ! hij beweert dat ie hem afgelopen maandag op de post heeft gedaan. Ik vraag netjes om de track/trace nummers, en die krijg ik van Meneertje 3 stuks. Hij had 3 pakjes verstuurd maandag. Ik op de site van tnt kijken en bij geen 1 code vindt hij iets :'( . Dit soort dingen kan ik echt niet tegen en dat vreet aan mij :r. In 3 dagen had hij de velg klaar = nu 4/5 weken verdomme ;(

Ik hoop het beste voor je... zal voor je duimen dat je niet in de zeik wordt genomen...
 
Tjah en nog steeds geen achtervelg binnen gvd :( ! hij beweert dat ie hem afgelopen maandag op de post heeft gedaan. Ik vraag netjes om de track/trace nummers, en die krijg ik van Meneertje 3 stuks. Hij had 3 pakjes verstuurd maandag. Ik op de site van tnt kijken en bij geen 1 code vindt hij iets :'( . Dit soort dingen kan ik echt niet tegen en dat vreet aan mij :r. In 3 dagen had hij de velg klaar = nu 4/5 weken verdomme ;(

Matig man, wat voor velgen moet je hebben? Ik kan anders wel kijken bij onze sponsor, maar dan heb je geen afgedraaide velgen.
 
Last edited:
Matig man, wat voor velgen moet je hebben? Ik kan anders wel kijken bij onze sponsor, maar dan heb je geen afgedraaide velgen.

En is Robin degene die je velgen zou doen ? (of mag ik dit niet zeggen? :X, dan wijzig ik het wel)


Ik heb wel een andere velg 13 inch. Maar daar gaat het niet om ! Spuiter enz. w8 er ook op, en wil op meppel met me eigen achtervelg rijden (gespoten/afgedraaid/12 inch enz enz)

Toch lief van jou Kees -:-
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top