This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic # 3

Status
Not open for further replies.
ik vraag me af of joel zig wel ingeschreven heeft , hesje 2 is neit ingelevert maar hij staat ook niet tussen de andere lijst ,

zou wel een stuk makkelijker worden dan:O
 
Van het weekend komt die Ouwee dikzak(vas) naar Zeeland welteverstaan. Het vorige weekend even overdoen ?
 
inne zijn mijn papieren vandaag of gisteren op de post gedaan?
dan weet ik of het vandaag of morgen binnen komt want heb alles al klaar liggen alst vandaag nog komt dan stuur ik het gelijk weer trug en heb je het morgen dus

alvast bedankt

groetjes kevin
 
Jaaa, ben al weer een maand terug ofso,
Kut spanje dat doe ik dus echt nooit meer, (iig niet met die organisatie)

Het ging niert echt zoals het hoorde, dus ik was al vrij snel op een vliegtuig terug
 
en de winnaar is tatatata jan willem van huigenbos uit kootwijkerbroek. je verassingspakket en je papieren komen zo snel mogelijk jou kant op.
 
Informatie over de reservelijst toegevoegd in het inschrijftopic:

Reservelijst seizoen 2008 :
Hoe kom je in de reservelijst ? Mail naar info@scootertuning.net met :
- je naam en adres
- je telefoonnummer
- de klasse waarin je wil rijden
- rekeningnummer waar de betaling van afkomstig is

Na ontvangst van betaling kom je op volgorde in de lijst terecht.
* Is er een plaats vrijgekomen, dan wordt er contact opgenomen met de volgende in de lijst. Wordt er niet gereageerd binnen 7 dagen, dan wordt weer de volgende gecontacteerd etc
* Er kunnen niet meer dan 15 rijders in de reservelijst !
* Wanneer het seizoen bijna begint je staat nog steeds in bovenstaande lijst krijg je uiteraard gewoon je inschrijfgeld weer terug.
 
Status
Not open for further replies.