SBO Sprints 08 - slap geouwehoer # 12

Status
Not open for further replies.
ben al 10 x op tv geweest:D 3 x nationaal en 7 keer regionaal. die andere keer nationaal ga ik niet vertellen wat dat was:+ mmmm toch maar wel DE FILM VAN OME WILLEM8P

o ja, ik zit ook nog ergens in de film van flappie de clown:+:+:+:+
 
ben al 10 x op tv geweest:D 3 x nationaal en 7 keer regionaal. die andere keer nationaal ga ik niet vertellen wat dat was:+ mmmm toch maar wel DE FILM VAN OME WILLEM8P

o ja, ik zit ook nog ergens in de film van flappie de clown:+:+:+:+

Ik dacht al dat ik Flappie ergens van herkende :p.
 
Iemand uit de omgeving dordrecht die naar sbo nijmegen gaat ? zoja kan ik dan evt meerijden ? ( rijder + scooter ) ?
 
Zo als ik me voorkap naar de tyfus rijd zondag weet ik in iedergeval dat ik voor 20 euro een nieuwe maak :p
 
ik zag net toch iets beters:p

Spaanse meiden in een apartement aan de overkant die zich ff uit kleedden om te gaan slapen. vervolgens ontstond er een kussengevecht...heerlijk om eens rustig te bekijken onder het genot van een biertje, al bellend met danny phantom:D
 
Iemand uit de omgeving dordrecht die naar sbo nijmegen gaat ? zoja kan ik dan evt meerijden ? ( rijder + scooter ) ?

Ik neem aan dat Danny A58-A16-N3-A15 neemt om die richting op te gaan?
Oftewel, hij komt langs sliedrecht. Of is danny al bezet qua vervoer?
 
Hey mensen,

Zijn er hier nog mensen die het zien zitten om rijdervertegenwoordiger te worden? Ik zoek nog iemand voor de scooterspecial. Kunnen jullie er misschien even serieus over nadenken of je dit ziet zitten??

Grtz Ilonka
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top