Ik vind me zip wel netjes en rijdt mee in de top van de SuperSpecial, het is dus ook mogelijk om het beiden te kunnen.
De reden dat ik geen standaard klasse zou rijden is voornamelijk dat ik dan niets kan doen met de scooter. Dus kappen verbouwen / wat mooie gaatjes, andere velgen, remschijven etc.
Maar ik moet Thijs gelijk geven, het lijkt me wel een spannende klasse als het gaat om de kampioenschappen.
En het gewicht van de rijder is niet meer zo super belangrijk.. Dus is het ook eerlijker en leuker voor de zwaardere rijders.
wat kost een wandje daar pm?heey martijn atm is wel open hoor. Heb ze net aan de lijn gehad. Volgende week heb ik me cilinder terug.
Ik vind de standaard klasse gewoon net zo leuk, vaak leuker dan bijvoorbeeld scooter special. De tijden zijn wel wat langzamer maar in de finales gaat het ook vaak om 0,01 sec, lekker boeiend of het dan om 7,5 of om 6,6 sec gaat.
Ik denk ook dat veel mensen geen standaard klasse rijden omdat het vaak heel vervelend kan zijn met alle kappen als je gaat sleutelen. Vaak vind ik dit ook storend, maar dat heb ik er persoonlijk wel voor over
wat kost een wandje daar pm?
{!HOLLANDER
Maar uiteindelijk houdt het op, en je wilt nog sneller dit kan niemand ontkennen vanaf het moment dat we op een scooter stapte wouden we allemaal sneller dus vandaar dat ik het normaal vind dat je na een bepaalde periode een andere klasse gaat rijden. Verandering kan ook goed zijn.
Je hebt iid gelijk ook al gaat het langzamer de finales blijven net zo leuk en spannend van de standaard klasse en scooter 70 etc , ja scooter 70 minder dan want die Michael die ownt onderhand alles.
En uiteindelijk blijft het net zo leuk als je het zelf naar maakt. Ik blijf bijna altijd lachen ook al is er iets kapot er zijn mensen (noem geen namen) die met de scooter gooien of besluiten een wedstrijdkickboxen ermee te houden. Dan word het uiteraard een stuk minder leuk.
Groetjes Fouad
Wat maakt gewicht nou uit?
Kijk als je een perfecte reactie tijd hebt, een goed lopend blok. Dan heeft gewicht pas nut, Hoeveel scooterspecials rijden nou onder de 7? Zeker de helft rijdt nog rond de 7sec.
enneeee hopen dat me zi[je optijd klaar is voor nijmegen, net me velgen op de post gedaan, nieuwe voorvork naar erik de wit (1week) nieuwe cil wand +zuiger(1/1,5week) + een hoop geld nu de bouwvak is
don ik kom een afscheids-vaarwel-totovereenpaardagen-biertje doen
Zo anders krijg ik na een jaar nog ff een vette foto van me nrg van vorig jaar Eindhoven:
*FOTO*
Jordy zit er op trouwens
Vet ding wat voor tijden reed je toen met je nrg?