SBO Sprints 08 - slap geouwehoer # 12

Status
Not open for further replies.
Frames zoals joel mogen er zeer zeker meer zijn... Maar zulke frames zijn heel goed uitgedacht van tevoren.. Het frame van Heiko bijvoorbeeld is die ook super lang mee bezig geweest en heeft ie geloof ik wel 200x gewijzigd.. en zo heeft ie toch een mooi frame neergezet...


En wat je zegt kees jij hebt een toffe en lichte scooter.. Alleen neemt niemand de tijd en energie om zoiets te bouwen... Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan ?

Maar goed dit is uiteraard een eindeloze discussie:P
 
Ik vind me zip wel netjes en rijdt mee in de top van de SuperSpecial, het is dus ook mogelijk om het beiden te kunnen.


Jep, maar de meeste denken waarom verlichten en dan toch kappen erop.. dus trekken ze alle kappen etc. eraf en verlassen ze het gewoon tot een super laag frame..

Wanneer jij dit doet zal je ook misschien een 6.4 of 6.5 rijden oid met je NX/NOS... En daar kiezen veel mensen dan voor.. Jij echter niet aangezien jij ook van een mooie scooter houdt(althans daar ga ik dan van uit).
 
Ik vind de standaard klasse gewoon net zo leuk, vaak leuker dan bijvoorbeeld scooter special. De tijden zijn wel wat langzamer maar in de finales gaat het ook vaak om 0,01 sec, lekker boeiend of het dan om 7,5 of om 6,6 sec gaat.

Ik denk ook dat veel mensen geen standaard klasse rijden omdat het vaak heel vervelend kan zijn met alle kappen als je gaat sleutelen. Vaak vind ik dit ook storend, maar dat heb ik er persoonlijk wel voor over :)
 
De reden dat ik geen standaard klasse zou rijden is voornamelijk dat ik dan niets kan doen met de scooter. Dus kappen verbouwen / wat mooie gaatjes, andere velgen, remschijven etc.

Maar ik moet Thijs gelijk geven, het lijkt me wel een spannende klasse als het gaat om de kampioenschappen.
 
De reden dat ik geen standaard klasse zou rijden is voornamelijk dat ik dan niets kan doen met de scooter. Dus kappen verbouwen / wat mooie gaatjes, andere velgen, remschijven etc.

Maar ik moet Thijs gelijk geven, het lijkt me wel een spannende klasse als het gaat om de kampioenschappen.


En het gewicht van de rijder is niet meer zo super belangrijk.. Dus is het ook eerlijker en leuker voor de zwaardere rijders.
 
En het gewicht van de rijder is niet meer zo super belangrijk.. Dus is het ook eerlijker en leuker voor de zwaardere rijders.

Dat was onder andere ook een reden voor mij. Ik weeg zelf gewoon teveel om echt mee te kunnen met de mannetjes van 50 kg. En met de standaard klasse zou ik nu op de 140 kg uit komen, waardoor je toch al wat makkelijker mee kan komen
 
Ik vind de standaard klasse gewoon net zo leuk, vaak leuker dan bijvoorbeeld scooter special. De tijden zijn wel wat langzamer maar in de finales gaat het ook vaak om 0,01 sec, lekker boeiend of het dan om 7,5 of om 6,6 sec gaat.

Ik denk ook dat veel mensen geen standaard klasse rijden omdat het vaak heel vervelend kan zijn met alle kappen als je gaat sleutelen. Vaak vind ik dit ook storend, maar dat heb ik er persoonlijk wel voor over :)

Maar uiteindelijk houdt het op, en je wilt nog sneller dit kan niemand ontkennen vanaf het moment dat we op een scooter stapte wouden we allemaal sneller dus vandaar dat ik het normaal vind dat je na een bepaalde periode een andere klasse gaat rijden. Verandering kan ook goed zijn.

Je hebt iid gelijk ook al gaat het langzamer de finales blijven net zo leuk en spannend van de standaard klasse en scooter 70 etc , ja scooter 70 minder dan want die Michael die ownt onderhand alles :p.

En uiteindelijk blijft het net zo leuk als je het zelf naar maakt. Ik blijf bijna altijd lachen ook al is er iets kapot er zijn mensen (noem geen namen) die met de scooter gooien of besluiten een wedstrijdkickboxen ermee te houden :p. Dan word het uiteraard een stuk minder leuk.

Groetjes Fouad :)
 
Wat maakt gewicht nou uit?

Kijk als je een perfecte reactie tijd hebt, een goed lopend blok. Dan heeft gewicht pas nut, Hoeveel scooterspecials rijden nou onder de 7? Zeker de helft rijdt nog rond de 7sec.


enneeee hopen dat me zi[je optijd klaar is voor nijmegen, net me velgen op de post gedaan, nieuwe voorvork naar erik de wit (1week) nieuwe cil wand +zuiger(1/1,5week) + een hoop geld nu de bouwvak is
 
Bla bla bla.

Weinig scooter related shit gezien. Ga lekker in het nutteloze foto topic ouwehoeren of op msn/hyves/chatrooms. Dom gelul hier de hele dagen door.

Edit laatste pagina niet gelezen :X
 
Maar uiteindelijk houdt het op, en je wilt nog sneller dit kan niemand ontkennen vanaf het moment dat we op een scooter stapte wouden we allemaal sneller dus vandaar dat ik het normaal vind dat je na een bepaalde periode een andere klasse gaat rijden. Verandering kan ook goed zijn.

Je hebt iid gelijk ook al gaat het langzamer de finales blijven net zo leuk en spannend van de standaard klasse en scooter 70 etc , ja scooter 70 minder dan want die Michael die ownt onderhand alles :p.

En uiteindelijk blijft het net zo leuk als je het zelf naar maakt. Ik blijf bijna altijd lachen ook al is er iets kapot er zijn mensen (noem geen namen) die met de scooter gooien of besluiten een wedstrijdkickboxen ermee te houden :p. Dan word het uiteraard een stuk minder leuk.

Groetjes Fouad :)

Tuurlijk iedereen wil sneller, ik zou liegen als ik dat niet zou willen. Maar iedere klasse heeft zo zijn voor en nadelen. Jij hebt gewoon een groot voordeel dat je zelf heel erg licht bent, hierdoor kom jij in de scooter special klasse natuurlijk veel makkelijker mee. Als ik dan scooter special zou rijden zou ik al echt een bak vermogen moeten hebben om jou bij te kunnen houden. In de standaard klasse heb ik gewoon als voordeel dat ik met mijn gewicht rond de 140 kg zit, wat voor mij dus ook weer een voordeel bied.

Wat maakt gewicht nou uit?

Kijk als je een perfecte reactie tijd hebt, een goed lopend blok. Dan heeft gewicht pas nut, Hoeveel scooterspecials rijden nou onder de 7? Zeker de helft rijdt nog rond de 7sec.


enneeee hopen dat me zi[je optijd klaar is voor nijmegen, net me velgen op de post gedaan, nieuwe voorvork naar erik de wit (1week) nieuwe cil wand +zuiger(1/1,5week) + een hoop geld nu de bouwvak is

Maja waarom dan niet gewoon zorgen dat alles in orde is. Is je reactie kut dan kun je door bijvoorbeeld 5 kg lichter te zijn wel weer wat compenseren. Dat is hetzelfde hoe sommige mensen over het gewicht denken. Als iemand ergens 500 gram vanaf haalt dan is het altijd: die paar grams. Maar als je dat een aantal keren doet haal je er wel kilo's vanaf, wat uiteindelijk voordeel bied.
 
ik reed eerst ook zonder kappen. maar dat was omdat ik te lui was om met me voorkap verder te gaan
nadat ik erop uitgekeken was, kappensetje gefixt en gaan
jammer dat je dan met een sonic in scooter special uitkomt omdat je mina lang hebt maarja. ik doe het voor me plezier, het lekker prutsen enz
goede tijden rijden is leuk maar ik vind het toffer om met een gekke scooter aan te komen en iedereen ernaar wijst

Wat overgens goed gelukt was in Kloosterzande :+
 
don ik kom een afscheids-vaarwel-totovereenpaardagen-biertje doen :D

Je had beter mee kunnen gaan! Bier smaakt hier veeeeel beterder!!

Wel lief dat je ff mee ging naar Schiphol hur!!


Dikke kus uit Spanje van ons. Wat een topfeessie zeg. :#
 
Std klasse is de shit 8) Orginele rijhoogte is ook al een uitdaging opzich met wheelies enzo. Ik wilde in eerste instantie ook scooterspecial gaan rijden, maar in die klasse doe je ongeveer niet mee als je 80 kg weegt. En dan kun je zeggen dat je t voor de fun doet, maar als je een "lelijk" frame hebt en t rijd ook niet gek hard, rijd ik liever met een mooie scooter achteraan dan met een kaal sonic frame. Iig zo zie ik t.
 
Zo anders krijg ik na een jaar nog ff een vette foto van me nrg van vorig jaar Eindhoven:

[ir]http://www.mostwantedsprinters.nl/kees/Kopie%20van%20100_0509.jpg[/ir]

Jordy zit er op trouwens :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top