This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #41

Status
Not open for further replies.
Blijft het nou bij 19 inschrijvingen of moet er nog een bende verwerkt worden? Pff kan me paar jaar terug nog wel herinneren dat echt binnen een dag oid de 250 inschrijvingen vol waren...

Van onze kant kan je nog 2 inschrijvingen verwachten hoor, daar niet van

Ik weet zo al van een aantal mensen die zich nog moeten inschrijven, iedereen wacht er maar mee. Komt allemaal wel goed, ik denk ongeveer zelfde aantal als vorig jaar.

mensen op 30 november om 23.59 achter de computer zaten om direct in de schrijven

haha ja ik ook.

Maar 3 jaar geleden was dat ook wel nodig! Als je je je niet voor 5 januari of zo had ingeschreven had je al dikke kans dat je bij de reserve lijst kwam .

Toen was het wel echt uber druk op meetings!

Toen mocht je pas klagen dat het lang duurde om in de rij te staan .

Over 2/3 jaar is de hele sprint gebeuren dood gegaan, niemand durft meer iets te kopen omdat je zeker het laatste jaar ZWAAR verlies draait op de onderdelen.

Heeft niks met de crisis te maken, maar ik(wij) werkten hard om precies dat ene onderdeel te kunnen kopen aan het eind van de maand. Tegenwoordig staat de jeugd je raar aan te kijken als je dat woord roept:X

dat klopt helaas.
de markt is een beetje verzadigd geraak denk ik.
ook zeker met de komst van internet en de bijbehorende webshops.
Daarnaast was de scootersprint toen in opkomst en een echte hype, nu kennen veel mensen het alweer.

Ook een van de problemen is dat deze sport ook niet echt ondergebracht is bij nieuwe potentiële leden / mensen en vooral promotie is gedaan bij bestaande leden. Daar proberen wij nu wat aan te doen op diverse manieren. Ik zie ook al wel een paar nieuwe inschrijvingen van nieuwe leden maar hoop op meer! Rond de 100 gaan we sowieso wel halen denk ik.

Denk dat het daarnaast een ketting-reactie-factor is dat mensen wachten omdat de lijst nog klein is. Om die reden wil ik ook iedereen vragen om zich zo snel mogelijk in te schrijven die zeker weet dat hij mee doet dit jaar. Dit geeft ons meer ruimte om het te verwerken en kan andere ook overhalen, want hoe meer zielen hoe meer vreugde

Nog super goede promotie ideeen waar iedereen aan mee kan helpen?

Ik heb een tijdje terug een blog gepost over de sportklasse. Deze blog promoten, of aangeven dat je aanwezig bent op evenementen, of spammen op scooter tuning hyvjes, twitteren, project pagina (moedigt andere aan), etc!

Posters zijn in de maak en iedereen die er belang bij heeft probeer ik der uit te delen, maar dat lezen jullie van zelf!

Als je ze richting belgië kan krijgen kan ik er hier wel eentje in de "zaak" ophangen Er is al heel wat interesse van vrienden maar ik denk er wel nog een paar te kunnen overhalen

denk eigenlijk dat de jeugd van tegewoordig liever zen geld aan andere dingen uitgeeft . t is toch tegewoordig ook onwijs duur om als 16 jarige rond te willen rijden met een brommer ,vroeger was het effe theorietje halen en vlammen maar.
het opgevoerd rond rijden op straat is er tegewoordig niet echt meer bij denk ik
de ene rollerbank na de ander en dan komt er tegenwoordig ook nog een kenteken bij.
was in mijn scootertijd wel anders 5 tot 7 jaar geleden .
en denk dat er tegenwoordig meer 4takt rond rijd ,
Vind ik zelf eigenlijks niks spannends aan ,
Denk dat daarom er tegenwoordeg niet zo veel aniemo is om te gaan sprinten .
plus denk dat het niveau tegenwoordig ook er hoog licht in de top van het sprinten
vind het daarom goed dat de sportklasse is geintroduceert en dat er veel reclame word gemaakt.

Ik rij nog maar 1 seizoen mee, maar klopt het niet dat in het seizoen 2009 alle 250 inschrijvingen vol waren? Is in seizoen 2010 het reglement dan strenger geworden of zijn het effectief andere redenen?

Nee hoor laatste jaar dat we vol waren was in 2008. In 2009 hadden we 180 leden, vorig jaar 145

Status
Not open for further replies.