This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #41

Status
Not open for further replies.
Velgje is niet van mij. Is nu een stuk meer afgegaan dan wanneer die van bas was. Vind het wel erg extreem en dan zit je nogsteeds met een schijf, klauw etc.. Dus beter een bella velgje.

Als je met zon velgje naar de keuring komt mag je van mij part gelijk huiswaarts, gaat nergens meer over de laatste jaren

Als je met zon velgje naar de keuring komt mag je van mij part gelijk huiswaarts, gaat nergens meer over de laatste jaren

haha dat zei men 3 jaar geleden ook over ons met die laagvliegers.. en nu zie je niet meer anders

kijk dit velgje is wel extreem maar om gelijk alles over 1 kamp te scheren is wel een beetje...

Jeroen onder Arthur's account

dit velgje wat hier op staat is van mij
wees niet bang dat het te extreem is
we hebben er een gewicht op gehad met een pers van haast 2500 kg
en hij bleef gewoon heel
snap ook niet hoe het hier op dit forem terecht komt

Als je het voor het gewicht gedaan hebt vind ik het niet echt slim. Want als je een velg zo ernstig moet afzwakken om het net zo licht te krijgen als een zip trommel velg dan ben je niet slim bezig.

Ik vind het wel mooi! En denk ook wel dat het houdt

we hebben het niet alleen voor het gewicht gedaan
ik vind een trommelrem ook niet 100% vertrrouwd ivm vastslaan als er wat met de schoenen gebeurt
en het remvermogen van een schijf is vele malen hoger dan een trommel
en vertrouwder
maar dat is mijn mening
maar ieder moet het op zijn manier doen toch

Dat is echt onzin wat je daar zegt.

Wat zou er nou met de remschoenen kunnen gebeuren?

Je zou trouwens bij wijze van spreke de trommel nog om kunnen bouwen zodat je een dubbel oplopende trommelrem hebt, die stukken harder remt dan zo'n klein pisschijfie.

daar zit wat in,,

maar wij hebben weer negatieve ervaringen met schijven,, roodgloeiend onder de scooter,,

en trommel remt in onze ogen altijd, als het goed in elkaar zit..

maarja ieder zijn ding, simpel zat

wij doen het zoals wij het willen en jullie doen het zoals jullie het willen
er zijn vele wegen die naar rome leiden
en als een ander het anders doet dan de meeste hier wil dat niet zeggen dat het slecht is

Status
Not open for further replies.