Mike.v.W www.k-parts.nl 24 December 2010 #581 Zo Henk jij krijgt snel Engels op school, ik kreeg dat pas in groep 5 of 6 en jij nu al. Zeker 2 klassen overgeslagen of niet! :*
Zo Henk jij krijgt snel Engels op school, ik kreeg dat pas in groep 5 of 6 en jij nu al. Zeker 2 klassen overgeslagen of niet! :*
TeamKamikaze Max / Fabio 24 December 2010 #582 Misha said: Inbetween all those folks from Limburg... Forever Alone Click to expand... Liever alleen, dan russisch bloed hebben. :*
Misha said: Inbetween all those folks from Limburg... Forever Alone Click to expand... Liever alleen, dan russisch bloed hebben. :*
Martyn_ Well-Known Member 24 December 2010 #583 Dat hou jij geen dag vol :+, je houdt wel erg van aandacht zo te zien
[Steef] Banken?? PM! 24 December 2010 #584 Hoor wie het zegt haha. Haha henk en snelcursus limburgs merk ik al. Jammer dat ik er niet bij kon zijn..
Hoor wie het zegt haha. Haha henk en snelcursus limburgs merk ik al. Jammer dat ik er niet bij kon zijn..
Ruud H. Well-Known Member 24 December 2010 #585 Heeennkk:winner: Die heat sjoon weipoal onger de zeikkelder!!!!
Vinnie Well-Known Member 24 December 2010 #586 en nu weer Nederlands, dan kan de andere 99% van het forum het ook weer volgen
[Steef] Banken?? PM! 25 December 2010 #588 Was het alleen voor niet snelle mensen dan? Of wannabees. Dan is hetl inderdaad goed dat k niet gekomen was haha.
Was het alleen voor niet snelle mensen dan? Of wannabees. Dan is hetl inderdaad goed dat k niet gekomen was haha.
Dennis M SBO 199# 25 December 2010 #589 Iemand nog een sprinter scooter die gewoon goed loopt? voor weinig.. pm me maar of kijk advertentie van mij.
Iemand nog een sprinter scooter die gewoon goed loopt? voor weinig.. pm me maar of kijk advertentie van mij.
StijnvG SBO #119 25 December 2010 #590 [Steef] said: Was het alleen voor niet snelle mensen dan? Of wannabees. Dan is hetl inderdaad goed dat k niet gekomen was haha. Click to expand... Snel dronken bedoel je? dat was alleen henk. Wannabee limburger is henk ook al volgende keer ben je wel welkom bolle+ralf+
[Steef] said: Was het alleen voor niet snelle mensen dan? Of wannabees. Dan is hetl inderdaad goed dat k niet gekomen was haha. Click to expand... Snel dronken bedoel je? dat was alleen henk. Wannabee limburger is henk ook al volgende keer ben je wel welkom bolle+ralf+
RonnieB www.emby.nl 25 December 2010 #592 Dennis M said: Iemand nog een sprinter scooter die gewoon goed loopt? voor weinig.. pm me maar of kijk advertentie van mij. Click to expand... Waarom zet jij eigenlijk een Mina sprinter in het Piaggio verkoop topic ? :+ Denk je dat het beter verkoopt. en stefan, jij bent ook niet snel, Jorn daarintegen wel :love:
Dennis M said: Iemand nog een sprinter scooter die gewoon goed loopt? voor weinig.. pm me maar of kijk advertentie van mij. Click to expand... Waarom zet jij eigenlijk een Mina sprinter in het Piaggio verkoop topic ? :+ Denk je dat het beter verkoopt. en stefan, jij bent ook niet snel, Jorn daarintegen wel :love:
[Steef] Banken?? PM! 25 December 2010 #593 Haha met rbt tuning zeker. Miss ben ik volgend jaar wel sneller..
japporaiden Well-Known Member 25 December 2010 #594 jemig de naam van het topic komt hier wel goed in reden . wat een slap geouwehoer lol
RonnieB www.emby.nl 25 December 2010 #595 [Steef] said: Haha met rbt tuning zeker. Miss ben ik volgend jaar wel sneller.. Click to expand... RBT FTW :winner:
[Steef] said: Haha met rbt tuning zeker. Miss ben ik volgend jaar wel sneller.. Click to expand... RBT FTW :winner: