SBO Sprint #2 - Sluiskil 16 mei

Ik had dit vorige keer ook gedaan, maar stond alsnog in de rij om ook dat stickertje te krijgen. Hoe gaat dit nu anders verlopen Dan?
 
De eerste wedstrijd is altijd een beetje rommelig. Maar op Sluiskil liggen alle inschrijfstickers van de voorafbetalers al klaar. Deze hoeven alleen MON pas te tonen en krijgen de sticker en kunnen door naar de keuring. Zal ik ook in de mailing opnemen!
 
Je krijgt vanzelf een mail als je pas wordt toegezonden. Heb ik namelijk deze week ook gehad. Dus gewoon afwachten.
 
Had net marco xsh aan de zender.

We knallen zaterdagmiddag richting sluiskil, dan 's avonds feestje bouwen op de camping, en zondag lekker chillen langs de baan:D

Ouderwets +pippi+
 
gewoon zeggen jah mam kom op nou dan had ik die 200 euro inschrijving ook zo door de plee kunne spoelen


bij mij helpt het meestal
 
Stel oude lullen zeg! Schijf je nou eens online in, ik heb niet voor niks uren zitten programmeren om die site te automatiseren :+

Dus inloggen en daarna afrekenen:
http://www.stichtingsbo.nl/kalender/17/

We staan deze week ook in de krant (PZC) dus als iemand die ontvang zou hij of zij mij een groot plezier doen door het artikel of mee te nemen op Sluiskil of in te scannen :W
 
Back
Top