This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoertopic #8

Status
Not open for further replies.
Bedoel meer of het een beetje te vergelijken is, ga nu al best vaak met me spijkerbroek en skatebeschermers met me knie op de grond door het dorp. Zou racen iets voor mij zijn?

Als ik even grof mag reageren: Nee
Mensen die zo over de openbare weg vlammen vind ik 9/10 asociaal, en die kunnen we missen op de race.

Vermits ik je dan ook niet persoonlijk ken kan deze uitspraak ook totaal fout zij

Heeft iemand mss al foto's gevonden van de vernieuwingen in francorchamps, komende maand zou het toch al terug open moeten zijn dus ik vroeg me af hoever ze staan met het nieuwe asfalt en nieuwe bocht

Jackie! Volgens jaar samen open70 knallen dan maar? (mooi weer races)

Haha ja is wel de planning om weer wat te gaan rijden maar mijn budget is vrij laag en me scooter half toto dus misschien wel gewoon stage6 aangezien ik dat gewoon nog heb liggen allemaal.

Bedankt toch in ieder geval al een beetje progressie, hopelijk wordt het volledige circuit ook van een nieuw laagje asfalt voorzien want met die besparingen overal zou het mij niet verbazen als dit niet doorgaat

Bedankt toch in ieder geval al een beetje progressie, hopelijk wordt het volledige circuit ook van een nieuw laagje asfalt voorzien want met die besparingen overal zou het mij niet verbazen als dit niet doorgaat

Dat word 100% zeker niet gedaan.
Geen nieuwe asfalt dit jaar.
We zullen al blij mogen zijn als de overgang van oud naar nieuwe asfalt mooi afwerken

Zullen wij hier ook gebruik van gaan maken ?
Want die extra bocht zal gewoon worden afgezet met pionnen of is hier misschien intussen ook al verandering in gekomen.

Trouwens inschrijven is me nu duidelijk geworden na de mail

Status
Not open for further replies.