SBO Races - Slapgeouwehoertopic #8

Status
Not open for further replies.
"Kervin Bos deed het niet verkeerd in de regen. De Nederlander wist zich enige tijd in de top tien te handhaven maar zakte daarna langzaamaan naar een 19e plaats waarbij hij overigens wel voor Hannspree Ten Kate Honda rijder Fabien Foret en Benjan rijder Robbin Harms staat"

hij rijd WK supersport dit weekend. Ik ken hem niet persoonlijk maar wel heel vet!

waar?
 
knalde hij in 2007 ofzo niet onder een hek door @ Genk met als gevolg dat zijn stuur op de treeplank zat?
 
Dit was het resultaat :p

185-1151940577.jpg
 
Dit was het resultaat :p

185-1151940577.jpg

Hahaha, ja ik zag em gaan toen. Dani wat gebeurde er? "Ja geen idee, had al 3 ronden geen remdruk meer" :D

Geloof dat de datalogger iets van 105km/u aangaf toen ie door het hek ging. Dat was ook het laatste wat ie registreerde want de complete kabelboom was uit de logger verdwenen.

2006 was dat..
 
Twee weken terug samen met Vincent en de Karsemeijers een demo race gereden tijdens t Hierdens motorspektakel. Dat was echt fantastisch. Lekker vlammen over de weg langs de achtertuin van de fam Jansen :p Vooral niet denken aan de gevolgen van een evt valpartij en gassen. Het publiek was flink enthousiast en hadden deze snelheden niet verwacht. Imo een perfecte manier om meer mensen bekend te maken met onze sport. Veel positieve reacties. Vincent had een camera dus even kijken of die t nog kan uploaden :)
 
Bij deze dan nog het filmpje van verhaal in vorige post. Zoals je ziet kan Jan en alleman meedoen op zo'n dag. Wat het ook leuk maakt voor de rest.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=6BxoAY_1aa8"]Hierdens motorspektakel - YouTube[/ame]

p.s. vanaf 4.10 kom ik ook om de hoek kijken :)
(let niet op de tijd en datum op beeld. Dat is niet helemaal juist haha)
 
Altijd leuk die demo-dagen! Heb ook weer zin om te knallen, volgende week zaterdag misschien trainen @ Emmen!
 
Op wat ga je trainen? Blijf je dan tot zondag?

Hangt er ff vanaf, zal dan de oude zip van GP (erik v beusekom) worden met het blok van Bas eronder. Maar het zou ook zomaar kunnen dat het niet doorgaat, moeten eerst het hok van Remon weer ff laten knallen en daar zit nog een hoop werk in bleek na een korte testsessie vanmiddag. Vind dat nu ff belangrijker dus we zien het wel weer.

De zondag ga ik sowieso niet rijden, zou wel willen maar dat is me nu ff te duur, weekendje racen kost me dan gewoon ruim 250e (trainen , daglicentie race, overnachten, eten, benzine, slijtage etc) en dat kan ik nu niet missen :)

Kan niet wachten tot volgend jaar...gewoon weer elke race knallen!
 
Hangt er ff vanaf, zal dan de oude zip van GP (erik v beusekom) worden met het blok van Bas eronder. Maar het zou ook zomaar kunnen dat het niet doorgaat, moeten eerst het hok van Remon weer ff laten knallen en daar zit nog een hoop werk in bleek na een korte testsessie vanmiddag. Vind dat nu ff belangrijker dus we zien het wel weer.

De zondag ga ik sowieso niet rijden, zou wel willen maar dat is me nu ff te duur, weekendje racen kost me dan gewoon ruim 250e (trainen , daglicentie race, overnachten, eten, benzine, slijtage etc) en dat kan ik nu niet missen :)

Kan niet wachten tot volgend jaar...gewoon weer elke race knallen!

Beter kom je wel, we kunnen overnachten bij me broertje cheap cheap. Busje huren moeten we toch. En op de 2000 en ding van remon kan je ook branden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top