Zet er meteen de uitslag van race 2 bij :winner:
niet kijken is de shit!
Hehe opzich wel een goed punt ja! Als we dat eerder hadden opgemerkt had Mitchell geen stijve nek gehad
gelukkig deed ik het maar af en toe maar ja soms is een foto voor de looks wel tof
Of goed om uit te leren (of afkijken van anderen)
zag zelf pas op de foto dat het idd geen nut had maar je probeert van alles om te zorgen dat die nog harder gaat. helaas was dit geen goede oplossing
Ik las ook dat iemand zijn ventiel stuk gegaan is.
ja klopt van bart klazen maar er zat al een recht ventiel in.
En volgende keer benen nog meer proberen dicht te knijpen
Nee hoor je stuurt harder man!
Maar ik vind het altijd wel leuk om fotos te analyseren en proberen eruit te leren!
Dit is dan ook geen kritiek op je rijden of iets dergelijks. Maar zoals is gebleken maken de italtianen nog winst op de rechte lijn, blijkbaar grotendeels door hun groote en gewicht. Maar het zijn die kleine puntjes die uiteindelijk ook een klein beetje helpen.
Nee hoor je stuurt harder man!
Maar ik vind het altijd wel leuk om fotos te analyseren en proberen eruit te leren!
Dit is dan ook geen kritiek op je rijden of iets dergelijks. Maar zoals is gebleken maken de italtianen nog winst op de rechte lijn, blijkbaar grotendeels door hun groote en gewicht. Maar het zijn die kleine puntjes die uiteindelijk ook een klein beetje helpen.
gewoon je bovenkap het achterste deel weghalen en lichtkapje uitsnijden dat je helm erin past....
Helaas moet al het plaatwerk in originele staat aanwezig zijn, je mag alleen hier-en-daar wat gaten boren tot 12mm ofzo.