SBO Races - Slapgeouwehoertopic #8

Status
Not open for further replies.
rrm7p2.jpg


niet kijken is de shit!
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=6s45PIIoCXQ"]Trofei Malossi 2011 - TRAILER MALOSSI DAY 2011 - Adria 30 sett, 1-2 ott - YouTube[/ame]
 
Hehe opzich wel een goed punt ja! Als we dat eerder hadden opgemerkt had Mitchell geen stijve nek gehad :P
 
gelukkig deed ik het maar af en toe maar ja soms is een foto voor de looks wel tof:P

Of goed om uit te leren (of afkijken van anderen) ;)

Ik las ook dat iemand zijn ventiel stuk gegaan is.

Misschien niet heel abnormaal met de snelheden dat er op dat circuit gereden word.
Als dat zo een std gebogen ventiel is zal dit door de middelpuntvliegende kracht ook goed naar buiten geslingerd worden.
 
Of goed om uit te leren (of afkijken van anderen) ;)
zag zelf pas op de foto dat het idd geen nut had maar je probeert van alles om te zorgen dat die nog harder gaat. helaas was dit geen goede oplossing:P

Ik las ook dat iemand zijn ventiel stuk gegaan is.

ja klopt van bart klazen maar er zat al een recht ventiel in.
 
Nee hoor je stuurt harder man!
Maar ik vind het altijd wel leuk om fotos te analyseren en proberen eruit te leren!
Dit is dan ook geen kritiek op je rijden of iets dergelijks. Maar zoals is gebleken maken de italtianen nog winst op de rechte lijn, blijkbaar grotendeels door hun groote en gewicht. Maar het zijn die kleine puntjes die uiteindelijk ook een klein beetje helpen.
 
Nee hoor je stuurt harder man!
Maar ik vind het altijd wel leuk om fotos te analyseren en proberen eruit te leren!
Dit is dan ook geen kritiek op je rijden of iets dergelijks. Maar zoals is gebleken maken de italtianen nog winst op de rechte lijn, blijkbaar grotendeels door hun groote en gewicht. Maar het zijn die kleine puntjes die uiteindelijk ook een klein beetje helpen.

Het zijn weer leerzame dingen idd, zoals je ziet hebben we de gaten in de voorkap ook afgeplakt (daar waar geen radiateur zit) voor extra aerodynamica. Klinkt als mierenneuken maar als je een baan hebt met een gemiddelde snelheid van 100+ en uitschieters van 145+ kan het zomaar iets uitmaken.
 
Nee hoor je stuurt harder man!
Maar ik vind het altijd wel leuk om fotos te analyseren en proberen eruit te leren!
Dit is dan ook geen kritiek op je rijden of iets dergelijks. Maar zoals is gebleken maken de italtianen nog winst op de rechte lijn, blijkbaar grotendeels door hun groote en gewicht. Maar het zijn die kleine puntjes die uiteindelijk ook een klein beetje helpen.

ja dat is waar alleen ik weet gewoon dat mijn gewicht grotendeels er mee te maken had ik woog 159 kilo met alles en daar hadden ze een totaal gewicht van 145 met rijder en maakte niet uit hoeveel de scooter woog.Maar inderdaad fotos zijn erg leerzaam.Voor de rest kon je tog in 2 dagen en +- 4 uur rijd tijd tog niet echt je draai vinden en dan moest je ook nog de snor brommer afstellen:P
 
gewoon je bovenkap het achterste deel weghalen en lichtkapje uitsnijden dat je helm erin past....

Helaas moet al het plaatwerk in originele staat aanwezig zijn, je mag alleen hier-en-daar wat gaten boren tot 12mm ofzo.
 
Helaas moet al het plaatwerk in originele staat aanwezig zijn, je mag alleen hier-en-daar wat gaten boren tot 12mm ofzo.

Das wel kut dat er zo weinig mag met het plaatwerk. Overal is het tegenwoordig strenger en strenger... And i dont like it!
 
Ik zie hier alleen maar voordeel in.
Het is een stap in de richting van allen met dezelfde basis te rijden.
(Al is er dan de discusie wat is racen. Houd het op bij sturen of reken je het afstellen/tunen mee. Ik ben voorstander van allen met exact hetzelfde materiaal)

Op die foto spot ik een rijder zonder plaatwerk onderaan de scooter.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top